یحیی سریع: 3 کشتی اسراییلی را هدف حمله قرار دادیم

به گزارش اکسکو، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح ارتش یمن امروز (پنجشنبه) در بیانیه مهمی اعلام کرد، نیروهای یمنی با استفاده از موشک های بالستیک و پهپادها دو کشتی اسراییلی را در خلیج عدن و یک کشتی دیگر را در اقیانوس هند هدف حمله قرار داده اند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت نیروی دریایی، موشکی و پهپادی عملیات مشترکی را علیه دو کشتی اسراییلی«MSC Diego »و «MSC GINA» در خلیج عدن صورت دادند.

به گزارش اکسکو، وی تاکید کرد که نیروی موشکی دو عملیات ویژه هم علیه کشتی «MSC VITTORIA» در اقیانوس هند و خلیج عدن صورت داد و هدف گیری دقیق و مستقیم بود.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: ما تحولات را در نوار غزه را دنبال می کنیم و برای پیروزی مظلومیت ملت فلسطین در افزایش عملیات نظامی خود هیچ تردیدی نخواهیم کرد.

نیروهای مسلح یمن در این بیانیه بر تداوم جلوگیری از دریانوردی کشتی های اسراییلی یا کشتی هایی که عازم بنادر فلسطین اشغالی در منطقه اعلامی عملیات هستند تا پایان تجاوز و لغو محاصره غزه تاکید کردند.

310310

یحیی سریع: 3 کشتی اسراییلی را هدف حمله قرار دادیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یحیی سریع: 3 کشتی اسراییلی را هدف حمله قرار دادیم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یحیی سریع: 3 کشتی اسراییلی را هدف حمله قرار دادیم"، کلیک کنید.