بازاریابی
-
اقتصادی
تاثیر قیمت گذاری دستوری بر رفتار مصرف کننده
چگونه قیمت گذاری دستوری می تواند رفتار مصرف کنندگان را تحت تأثیر قرار دهد؟ قیمت گذاری دستوری، مثل یک فرمان از بالا، قیمت کالاها و خدمات رو کنترل می کنه و تأثیرات عمیق و گاهی غیرمنتظره ای روی جیب و…
-
اقتصادی
از تبلیغات کلیکی تا فروش میلیونی: راهنمای کامل گوگل ادز برای مبتدیان
دستیابی به فروش چشمگیر و سودآوری میلیونی، رؤیای هر کسبوکاری است، و در عصر دیجیتال، گوگل ادز به ابزاری قدرتمند برای تحقق این هدف تبدیل شده است. این پلتفرم تبلیغاتی، به کسبوکارها امکان میدهد تا در لحظه نیاز مشتریان، خود را در…
-
عمومی
طراحی وبسایت استارتاپی | افزایش فروش با بازاریابی دیجیتال
طراحی وبسایت استارتاپی با تمرکز بر بازاریابی دیجیتال ساخت یه وبسایت برای استارتاپتون، فقط یه دکمه حضور آنلاین نیست؛ در واقع این وبسایت می تونه موتور محرک اصلی رشد کسب وکار شما باشه، خصوصاً وقتی هدف اصلی تون جذب مشتری…
-
کتاب
خلاصه کتاب بازاریابی ۵ و بازاریابی انسان به انسان | صنایعی
خلاصه کتاب بازاریابی 5 و بازاریابی انسان به انسان ( نویسنده علی صنایعی، مهدی امامی، احمد سلیمی ) کتاب «بازاریابی 5 و بازاریابی انسان به انسان» اثر علی صنایعی، مهدی امامی و احمد سلیمی، یک نقشه راه جذاب و کاربردی…