نقد و بررسی سه پایه عکاسی ویفنگ مدل Weifeng 330A Camera Tripod

بررسی سه پایه Weifeng 330A

سه پایه Weifeng 330A یکی از سه پایه های با کیفیت و مقرون به صرفه موجود در بازار است. معمولاً در تهیه سه پایه باید به چند نکته توجه کرد اول وزن خود سه پایه تا هنگام حمل با مشکل مواجه نشوید دوم وزنی که پایه حمل می کند که کشش دارد و وزن وسایل را تحمل می کند. در استفاده از پایه در صورت دوربین نیازی به استفاده از سه پایه سنگین ندارید اما اگر لنز و دوربین شما سنگین است باید از سه پایه هایی با وزن مناسب استفاده کنید.

مشخصات سه پایه موبایل 330A

ارتفاع پایه 330A در حالت بسته 51.5 سانتی متر و وزن خالص محصول 750 گرم با تحمل وزن تا 1.5 کیلوگرم می باشد. بنابراین می توان از آن برای انواع گوشی های هوشمند و دوربین های کامپکت استفاده کرد. هنگامی که دوربین را روی آن قرار می دهید به راحتی می توانید آن را کنترل کنید. پایه 330A دارای یک سطح بدنه است که می تواند اطمینان حاصل کند که پایه در یک مکان صاف قرار می گیرد. پایه Weifeng 330A یک پایه خوش ساخت و سبک است که به راحتی می توانید آن را حمل کنید این محصول از آلومینیوم ساخته شده و وزن نسبتاً سبکی دارد. حداکثر ارتفاع این مدل 134.5 سانتی متر است که یک ارتفاع متوسط ​​را پوشش می دهد.

سر سه پایه

پایه از سه قسمت تشکیل شده که با گیره باز و بسته می شود. یک تکه لاستیک در زیر پاها تعبیه شده است تا ثابت بماند و از لیز خوردن آن جلوگیری کند. سه پایه از نوع پین بوده و حداقل ارتفاع آن 55 سانتی متر است و دوربین به راحتی روی آن نصب می شود.

قیمت سه پایه Weifeng 330A

سه پایه وایفنگ مدل 330A با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی وایفنگ موجود می باشد و قیمت این محصول بستگی به دوره و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. جهت خرید سه پایه ویفنگ 330A و یا دریافت قیمت روز سه پایه گوشی موبایل و دوربین در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز با نمایندگی محصولات ویفنگ فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی سه پایه عکاسی ویفنگ مدل Weifeng 330A Camera Tripod" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی سه پایه عکاسی ویفنگ مدل Weifeng 330A Camera Tripod"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه