نقد و بررسی کیت لوازم جانبی 53 تکه گوپرو

کیت لوازم جانبی 53 تکه Gopro را مشاهده کنید

کیت لوازم جانبی 53 تکه GoPro شامل تمام لوازم جانبی دوربین ورزشی لازم است. ست لوازم جانبی 53 تکه GoPro در موج سواری اسکی اسکیت بورد دوچرخه سواری موتورسواری کاربرد زیادی دارد. می توان آن را با لوازم جانبی مختلف Gopro استفاده کرد و از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا ساخته شده است.

قطعات داخل کیت

داخل کیت لوازم جانبی 53 تکه GoPro یک مونوپاد برای قرار دادن دوربین و تلفن همراه و گرفتن سلفی و فیلم از ارتفاع بالاتر قرار دارد تا بتوانید عکس های گروهی بهتری بگیرید. پایه برای اتصال به دوچرخه و… پایه انعطاف پذیر بند کلاه ایمنی کیف دوربین محافظ مکش 2.5 اینچی برای اتصال به سطوح و براکت چرخش 360 درجه بند مچی که دوربین را می توان در 360 درجه به آن متصل کرد.

بدنه شناور برای تیراندازی آسانتر مونوپاد قابل اتصال چند سطحی و طول بسته 7.8 اینچ و 39.3 اینچ طول باز بند سینه قابل تنظیم کیف ضد ضربه برای قرار دادن امکانات مختلف و محافظ یکی از آنهاست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کیت لوازم جانبی 53 تکه گوپرو" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کیت لوازم جانبی 53 تکه گوپرو"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه