نقد و بررسی میکروفون یقه ای بویا مدل Boya BY-LM40

بررسی میکروفون یقه ای Boya BY-LM40

میکروفون یقه ای Boya BY-LM40 برای کاربرانی که برای شرکت در جلسات یا کلاس های آنلاین در حین استفاده از لپ تاپ به میکروفون نیاز دارند ایده آل است. ضبط میکروفون BOYA BY-LM40 صدایی بسیار بهتر و واضح تر از میکروفون لپ تاپ دارد و به کاربر آزادی عمل بیشتری خواهد داد. این میکروفون برای کارکردن نیازی به باتری ندارد و از لپ تاپ تغذیه می کند. این میکروفون دارای الگوی قطبی همه جهته است و صدا را از همه جهات دریافت می کند و وزن آن تنها 36 گرم (بدون کابل) است.

سازگار با تمامی سیستم عامل ها

این میکروفون با سیستم عامل مک و ویندوز سازگاری کامل دارد و دارای کابلی به طول 4 متر می باشد. برای استفاده از این میکروفون نیازی به درایور نخواهید داشت و تنها با اتصال پورت USB Type-A به رایانه صدای گرم را تجربه خواهید کرد.

قیمت میکروفون بویا مدل BY-LM40

قیمت میکروفون بویا مدل BY-LM40 در نمایندگی بویا بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات فروشگاه فروشگاه های اینترنتی دارد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز جهت خرید میکروفون و یا دریافت قیمت به روز میکروفون BY-LM40 با نمایندگی محصولات بویا فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون یقه ای بویا مدل Boya BY-LM40" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون یقه ای بویا مدل Boya BY-LM40"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه