نقد و بررسی کیف دوربین عکاسی سونی مدل Sony HG Camera Bag

نقد و بررسی کیف اچ جی سونی

پس از خرید دوربین یکی از مواردی که برای حمل و محافظت از دوربین نیاز است کیف مناسب برای آن دوربین است. کیف دوربین سونی مدل HG ساخت ایران می باشد. این کیف فضای کافی برای نگهداری یک دوربین DSLR با یک لنز متصل و دو لنز مجزا دارد. ابعاد داخلی آن 15.5 در 14.5 در 25 سانتی متر و وزن آن 1000 گرم است. کیف سونی HG از پلی استر با لنت های چسب ضخیم در قسمت داخلی برای محافظت و جداسازی بیشتر داخل کیف ساخته شده است.

سایر مشخصات کیف دوربین سونی

برای روزها یا مناطق بارانی این کیف دارای پوشش بارانی است که کل کیف را می پوشاند. در دو طرف این کیف 2 جیب زیپ دار برای نگهداری لوازم کوچک تعبیه شده است. در داخل کیف سونی HG دو جیب برای حمل رم و یک جیب دیگر در جلوی کیف تعبیه شده است. کیف سونی HG برای حمل دارای دسته و بند شانه ای قابل تنظیم و جداشدنی است. این کیف با زیپ باز و بسته می شود نام برند سونی با رنگ قرمز در قسمت جلوی کیف نوشته شده است.

قیمت کیف سونی مدل HG

کیف شانه ای مدل Sony HG با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات سونی موجود می باشد و قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز برای خرید کیف دوربین و یا دریافت قیمت به روز کیف دوربین سونی مدل HG با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کیف دوربین عکاسی سونی مدل Sony HG Camera Bag" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کیف دوربین عکاسی سونی مدل Sony HG Camera Bag"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه