نقد و بررسی میکروفون بی سیم یقه ای دو کاربر بویا Boya Boyalink A2

بررسی میکروفون یقه بی سیم Boya Boyalink A2

میکروفون بی سیم Boyalink A2 برای دو کاربر به شما امکان ضبط ولوگ یا پادکست را می دهد و به لطف آداپتورهای قابل تعویض شامل یک کانکتور 3.5 میلی متری TRS یک کانکتور USB-C و یک کانکتور لایتنینگ می توان آن را به راحتی به دوربین های مختلف متصل کرد. دستگاه های متصل با اندروید اپل. میکروفون یقه ای بی سیم Boyalink A2 دارای دو فرستنده گیره دار با میکروفون های همه جانبه داخلی است و از ضبط صدای واضح تا فاصله 100 متری بدون مانع پشتیبانی می کند. نشانگرهای LED روی میکروفون به شما امکان می دهد عمر باتری و قدرت سیگنال را کنترل کنید.

سازگاری و اتصالات

آداپتورهای ارائه شده برای تغییر خروجی گیرنده شامل کانکتورهای 3.5 میلی متری TRS کانکتورهای USB-C و Lightning برای ضبط با دوربین های DSLR یا بدون آینه گوشی های هوشمند iOS/Android یا سایر ضبط کننده های صوتی است. از سوئیچ داخلی گیرنده برای جابجایی بین حالت ضبط استریو و مونو استفاده کنید. هنگام استفاده از کانکتور خروجی USB-C یا Lightning می توانید گیرنده و دستگاه تلفن همراه خود را از طریق کابل شارژ USB-C برای زمان ضبط بیشتر شارژ کنید.

سایر مشخصات میکروفون Boya Link A2

میکروفون های همه جانبه داخلی صدای شفافی را برای ایجاد ولاگ و ایجاد محتوا ارائه می دهند. با کنترل های روی فرستنده می توانید صدا را تا 6 سطح تنظیم کنید. فرستنده این میکروفون دارای باتری های داخلی 95 میلی آمپر ساعتی با زمان کار 10 ساعت و گیرنده دارای باتری 120 میلی آمپر ساعتی با زمان کار 6 ساعت می باشد. زمان شارژ دستگاه از طریق درگاه USB-C روی محفظه میکروفون 1.5 ساعت است.

میکروفون دو کاربره Boyalink A2 قیمت

میکروفون دوگانه وایرلس Boya Link A2 با گارانتی دو ساله بویا ایران در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات بویا موجود می باشد که قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز برای خرید میکروفون بی سیم و یا دریافت قیمت به روز میکروفون دو کاربره Boyalink A2 با نماینده محصول تماس حاصل فرمایید. رنگ کنیدبا یک فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون بی سیم یقه ای دو کاربر بویا Boya Boyalink A2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون بی سیم یقه ای دو کاربر بویا Boya Boyalink A2"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه