نقد و بررسی باتری لیتیومی دوربین نیکون Nikon EN-EL15

بررسی و بررسی فتوکپی باتری لیتیوم نیکون EN-EL15

باتری دوربین لیتیومی خروجی 7 ولت 19000 میلی آمپری Nikon EN-EL15 برای دوربین های فول فریم نیکون از جمله Nikon D750 ساخته شده و با Nikon D800 Nikon D810 و Nikon D600 Nikon D7100 و Nikon D7200 و… ساخته شده است. . انواع باتری لیتیومی قابل شارژ امروزه به عنوان بهترین نوع باتری در دوربین های دیجیتال شناخته می شوند. میزان کم خود تخلیه به همراه قیمت و ظرفیت مناسب این باتری ها از جمله عواملی است که در انتخاب آن ها تاثیرگذار بوده است.

استفاده از باتری های لیتیومی هزینه های ثانویه استفاده از دوربین دیجیتال را کاهش داده است به طوری که یک باتری لیتیومی قابل شارژ به طور متوسط ​​بین 400 تا 1200 بار قابل استفاده است. در حالی که انواع باتری های روی کربن و قلیایی فقط یک بار قابل استفاده هستند. همچنین لازم به ذکر است که برای انواع دوربین ها و دستگاه هایی که از باتری لیتیومی استفاده نمی کنند حتی در صورت خرید باتری های قابل شارژ هزینه خرید باتری و شارژر مبلغ قابل توجهی خواهد بود.

باتری نیکون EN-EL15 غیر اصلی

باتری های لیتیوم یونی مانند سایر باتری های الکتروشیمیایی از دو الکترود و یک ماده الکترولیت تشکیل شده اند که معمولاً از یک نمک لیتیوم در یک حلال آلی ساخته می شود. در طول شارژ باتری فلز لیتیوم در الکترود مثبت به یون لیتیوم تبدیل می شود و یون های لیتیوم در الکترولیت بین لایه های کربن یا گرافیت ذخیره می شوند. همان انرژی الکتریکی در هنگام تخلیه آزاد می شود. این واکنش الکتروشیمیایی ولتاژ تقریباً 3 ولت تولید می کند. این مدل باتری دیگر برای تکمیل ظرفیت باتری به ۱۲ ساعت زمان شارژ نیاز ندارد و بسته به سلول های ذخیره انرژی در باتری معمولا در کمتر از ۲ یا به طور کامل شارژ می شوند. 3 ساعت. باتری نیکون ENEL 15 با شارژر MH-25 شارژ می شود.

قیمت باتری نیکون EN-EL15 کپی می باشد

باتری نیکون EN-EL15 با گارانتی سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی نیکون موجود می باشد و قیمت این محصول و سایر محصولات این فروشگاه بستگی به نرخ ارز دارد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز برای خرید باتری دوربین لیتیومی و یا دریافت قیمت به روز باتری لیتیومی نیکون مدل EN-EL15 با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی باتری لیتیومی دوربین نیکون Nikon EN-EL15" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی باتری لیتیومی دوربین نیکون Nikon EN-EL15"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه