نقد و بررسی رکوردر صدا زوم Zoom H8 8-Input/12-Track Portable Handy Recorder

بررسی ضبط کننده زوم H8

ضبط کننده دستی قابل حمل Zoom H8 که برای پادکست تولید موسیقی و موارد دیگر طراحی شده است به شما امکان می دهد تا هشت ورودی همزمان را از طریق یک گردش کار بسیار بهینه شده برای کارتان به سرعت ضبط کنید. به علاوه با طیف وسیعی از کپسول ها (به صورت جداگانه) برای گسترش آسان به ضبط 10 ورودی Ambisonics 360 درجه و موارد دیگر سازگار است. مانند سایر ضبط کننده های دستی سری H مانند H5 و H6 H8 را می توان به صورت دستی به پایه میکروفون یا سه پایه متصل کرد یا روی دوربین (پایه کفش جداگانه) نصب کرد. Zoom H8 بدنه ای سبک دارد که برای کارهای مختلف مانند پادکست نوازنده طراح صدا و تولید محتوا مناسب است. نرم افزارهای Cubase LE و WaveLab Cast ابزارهایی را که برای ویرایش پروژه های خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهند.

زوم H8 صفحه نمایش لمسی

H8 به لطف صفحه نمایش لمسی LCD رنگی 2.4 اینچی و سه حالت برنامه گرا که برای گردش کار ضبط پادکست موسیقی و صفحه لمسی بهینه شده است بسیار کاربرپسند است.

  • برنامه پادکست: با چهار کانال میکروفون و دو کانال پد صوتی که به راحتی در دسترس هستند این برنامه ایجاد پادکست های با کیفیت بالا را آسان می کند. می توانید از 13 صدای از پیش بارگذاری شده استفاده کنید یا صدای خود را از کارت SD بارگیری کنید تا جلوه های صوتی را فعال کنید.
  • برنامه موسیقی: حداکثر 10 آهنگ ورودی را ضبط دوبله و میکس کنید و ضبط های خود را با EQ و فشرده سازی بهبود ببخشید برنامه Music کنترل های مهمی مانند سطح صدا محو شدن و اندازه گیری را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین می توانید از طریق USB به Guitar Lab متصل شوید تا به طیف گسترده ای از آمپرها و افکت ها دسترسی داشته باشید.
  • Field App: طراحی شده برای صدای مکان طراحی صدا کنفرانس و موارد دیگر برنامه Field به شما امکان دسترسی فوری به دسترسی عالی را می دهد. همچنین به شما امکان می دهد تا به سرعت نوع ورودی فیلتر کاهش سطح فشرده سازی محدود کردن نویز دروازه و سایر تنظیمات کلیدی را تنظیم کنید.

کپسول میکروفون استریو X/Y

H8 شامل یک کپسول میکروفون استریو مجهز به دو میکروفون یک طرفه است که می توانید برای ضبط کنسرت ها یا صدای محیطی و فراگیر از آن استفاده کنید. سیستم کپسول زوم 2.0 اجازه می دهد تا حداکثر چهار کانال صوتی به کپسول H8 متصل شود.

  • XAH-8: کپسول XAH-8 ضبط های استریو را از طریق دو میکروفون خازنی ارائه می کند و به راحتی کپسول ها را از الگوی X/Y به الگوی گسترده AB تبدیل می کند تا ضبط های استریوی شما را بهبود بخشد.
  • VRH-8: VRH-8 یک کپسول میکروفون Ambisonic است که از چهار میکروفون خازنی برای ضبط صدای 360 درجه استفاده می کند. یک شتاب سنج داخلی کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که کپسول ها همیشه در یک راستا قرار دارند.
  • EXH-8: کپسول EXH-8 چهار ورودی XLR اضافی را ارائه می دهد که در مجموع 10 ورودی را در اختیار شما قرار می دهد. حتی می توانید از میکروفون های خازنی استفاده کنید و به سادگی یک منبع تغذیه را به کپسول EXH-8 وصل کنید تا برق فانتوم را تامین کنید.

اجرای سریع و کاربر پسند

پنل جلویی H8 به صورت ارگونومیک با مهم ترین و پرکاربردترین کنترل ها چیده شده است. دکمه های ضبط پخش مکث و توقف دستگیره ها و سوئیچ های پد. برای ایمنی بیشتر یک سوئیچ نگه داشتن تمام دکمه های پانل جلویی را غیرفعال می کند تا از عملکرد تصادفی در حین ضبط جلوگیری کند. H8 به چهار ورودی XLR دو ورودی ترکیبی XLR-1/4 اینچی و یک ورودی مینی جک استریو 3.5 میلی متری (روی کپسول XYH-6) مجهز شده است که می تواند میکروفون های خازنی (از طریق منبع تغذیه فانتوم 12 24 یا 48 VDC) را بپذیرد. H8 دارای قابلیت ضبط چند کاناله 24 بیتی/96 کیلوهرتز (میکرون کپسولی ضبط پشتیبان ترکیب XLR-1/4 اینچ A & B و ترکیبی استریو LR).

عملکرد ضبط کارت SD و رابط صوتی

با ضبط مستقیم روی کارت SD (حداکثر ظرفیت 2 گیگابایت) کارت SDHC (حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت) یا کارت SDXC (حداکثر ظرفیت 512 گیگابایت). کارت 2 گیگابایتی بیش از سه ساعت زمان ضبط استریو 16 بیتی/44.1 کیلوهرتز را با استفاده از فرمت WAV سازگار با BWF برای کیفیت صدای فشرده نشده و سازگاری با فایل های استاندارد صنعتی تولید می کند.

با باتری های AA یا آداپتور برق متناوب تغذیه می شود

H8 توسط چهار باتری قلمی تغذیه می شود و همچنین می توان آن را به پریز برق مستقیم با آداپتور برق متصل کرد. (به طور جداگانه). باتری های قلیایی می توانند بیش از 20 ساعت ضبط مداوم را ارائه دهند و هنگام استفاده از H8 در حالت رابط صوتی USB استریو برق USB امکان پذیر است.

قیمت ضبط صدا Zoom H8

ضبط صوت زوم H8 با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات زوم موجود می باشد و قیمت این محصول و سایر محصولات این فروشگاه بستگی به نرخ ارز دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز برای خرید ضبط حرفه ای و یا دریافت قیمت به روز ضبط صوت زوم H8 با نمایندگی محصول تماس حاصل فرمایید. پوسته پوسته شدنبا یک فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی رکوردر صدا زوم Zoom H8 8-Input/12-Track Portable Handy Recorder" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی رکوردر صدا زوم Zoom H8 8-Input/12-Track Portable Handy Recorder"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه