نقد و بررسی میکروفون کاندنسر بویا مدل Boya BY-PM500

بررسی میکروفون Boya BY-PM500

میکروفون BOYA BY-PM500 برای علاقه مندان به پادکست تولید محتوا و خوانندگی ارائه شده است و می توانید از آن با رایانه های شخصی گوشی های هوشمند استفاده کنید. این میکروفون خازنی دارای حالت دو منظوره است و با اکثر پروژه های شما بسیار سازگار خواهد بود. در این میکروفون می توانید از میکروفون کاردیوئید و جهت دار استفاده کنید. سادگی و کیفیت این میکروفون بسیار عالی است و با نام بویا در پشت آن احتمالا مصرف کنندگان می توانند با اطمینان بیشتری آن را خریداری کنند.

ویژگی های میکروفون Boya PM500

لازم به ذکر است که این میکروفون در مدل قابل استفاده بوده و صدا را با کیفیت عالی ضبط می کند. الگوی قطبی کاردیوئید را برای کاهش صدای اتاق انتخاب کنید و میکروفون را روی صدای خود متمرکز کنید. یا Omnidirectional را برای ضبط صدا از همه جهات انتخاب کنید که برای آلات موسیقی عالی است. بویا بر روی این میکروفون از پلاگین های مختلفی استفاده کرده است که به راحتی می توانید با مک یا ویندوز و موبایل های اندروید و iOS از آن استفاده کنید. باید این میکروفون را به دستگاه خود وصل کنید و فقط نرم افزار ضبط صدا را روشن کنید. با این کار میکروفون به سرعت راه اندازی می شود و برای استفاده از آن نیازی به دانش فنی ندارید. البته بویا به کاربران حرفه ای توجه زیادی کرده است و شما می توانید از طریق نرم افزارهای حرفه ای به امکانات ویژه این میکروفون دسترسی داشته باشید. این میکروفون از جک 3.5 میلی متری نیز بهره می برد و می توانید هدفون خود را به آن متصل کنید. از این هدفون برای نظارت و کنترل صدای ضبط شده و کاهش خطاهای احتمالی استفاده می شود.

دو مدل قطبی وجود دارد

می توانید میکروفون Boya BY-PM500 را روی میز استودیو قرار دهید و به طور مداوم از آن استفاده کنید. همچنین می توان آن را روی یک بازوی سه پایه استاندارد نصب کرد و حتی می توانید از پایه 5.8 اینچی داخلی در پایین میکروفون استفاده کنید. از این میکروفون برای پخش زنده نیز استفاده می شود و می توانید در حین پخش بازی نیز از آن استفاده کنید. دو کپسول کندانسور بر روی این میکروفون استفاده شده است و به شما امکان استفاده از الگوهای قطبی همه جانبه یا کاردیود را می دهد. الگوی کاردیوئید همچنین برای ضبط صدا به طور مستقیم از منبع جلو و الگوی همه جهته نیز برای ضبط صدای فراگیر 360 درجه استفاده می شود.

کیفیت صدای میکروفون BY-PM500

رزولوشن صدای دیجیتال با استفاده از این میکروفون با کیفیت استودیو 24 بیت و 48 کیلوهرتز سازگار بوده و در برنامه های ویرایش صدا قابل استفاده است. می توانید صدا را تنظیم کنید و از میکروفون برای دریافت صدای مناسب استفاده کنید. خروجی این میکروفون در حالت حداکثر به 42 دسی بل می رسد و دکمه اختصاصی قطع صدا نیز توسط بویا بر روی محفظه میکروفون استفاده شده است. بدنه این میکروفون تماما فلزی است و برای اتصال به پورت می توانید از کابل USB Type-C استفاده کنید.

یک سال گارانتی تعویض محصول بویا

فروشگاه اینترنتی فروشگاه های اینترنتی نماینده محصولات بویا می باشد تمامی محصولات بویا که از این فروشگاه خریداری می کنید دارای برچسب اصالت و هولوگرام بوده و دارای یک سال گارانتی تعویض از تاریخ فاکتور می باشد. لازم به ذکر است که موردی که شامل شرایط گارانتی نمی شود قطع شدن سیم یا هر گونه آسیبی است که شخص درگیر آن بوده یا دستگاه آسیب دیده یا آسیب دیده است. جدای از این موارد هر گونه مشکلی که برای کپسول دستگاه یا فرستنده و گیرنده پیش بیاید و قابل رفع نباشد تا یک سال ضمانت تعویض دارد. مدت زمان بررسی دستگاه توسط تکنسین های شرکت یک هفته می باشد و در صورت رفع نشدن ایراد محصول جدید به مشتری تحویل داده می شود. لطفا فاکتور و کارتن دستگاه های بوجا را حداقل به مدت یک سال نگه دارید.

قیمت میکروفون بویا مدل BY-PM500

قیمت میکروفن خازنی بویا مدل BY-PM500 در نمایندگی بویا مانند سایر محصولات فروشگاه های اینترنتی بستگی به نرخ ارز دارد. لطفا در صورت تغییر ناگهانی قیمت ارز جهت خرید میکروفون و یا دریافت قیمت به روز میکروفون بویا مدل BY-PM500 با نمایندگی محصولات بویا فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون کاندنسر بویا مدل Boya BY-PM500" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون کاندنسر بویا مدل Boya BY-PM500"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه