نقد و بررسی بازوی بوم میکروفون بویا مدل Boya BY-BA30

نقد و بررسی Boya BY-BA30 Microphone Boom Arm

بازوی میکروفون استودیو بویا مدل BY-BA30 یک محصول تثبیت کننده کاربردی برای تولید محتوای صوتی در محیط های کوچک است. این محصول تماما از فلز ساخته شده و وزن آن 1365 گرم است و می تواند میکروفونی با حداکثر وزن 2 کیلوگرم را در خود جای دهد. این پایه دارای یک پایه نگهدارنده در انتهای آن است که به لبه میز متصل می شود. در طول بدنه این پایه حمل سه مفصل قابل قفل در پشت کل بدنه تعبیه شده است شیاری برای عبور کابل میکروفون وجود دارد. یک آداپتور 5.8 تا 3.8 اینچی نیز به همراه این محصول ارائه شده است تا برای نصب میکروفون های حرفه ای روی آن مشکلی نداشته باشید. طول بازوهای BY-BA30 در قسمت افقی 430 میلی متر و در قسمت عمودی 663 میلی متر است.

قیمت پایه میکروفون استودیویی بویا BY-BA30

بوم میکروفون بویا BY-BA30 با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی بویا موجود می باشد قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز جهت خرید پایه میکروفون و یا دریافت قیمت بازوی میکروفون BY-BA30 با نمایندگی محصولات بویا فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی بازوی بوم میکروفون بویا مدل Boya BY-BA30" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی بازوی بوم میکروفون بویا مدل Boya BY-BA30"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه