نقد و بررسی باتری نیم قلمی قابل شارژ سونی Sony Ni-MH AAA 800mah Battery

نقد و بررسی باتری قابل شارژ نیمه رایتر سونی

باتری نیم قلمی سونی Ni-MH AAA از نیکل-فلز هیدرید ساخته شده و برای تمامی کنترل ها ترازوها اسباب بازی ها و سایر وسایل دیجیتالی که با باتری های قلمی تغذیه می شوند مناسب است. این باتری تا 500 بار شارژ می شود و 800 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

قیمت باتری سونی Ni-MH AAA بسته 2 عددی

باتری نیم قلمی شارژی سونی پک 2 عددی با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات سونی با قیمت این محصول و همچنین سایر محصولات موجود می باشد. این فروشگاه به نرخ ارز بستگی دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز برای خرید باتری استاندارد و یا دریافت قیمت به روز باتری سونی Ni-MH AAA با نمایندگی SONY در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی باتری نیم قلمی قابل شارژ سونی Sony Ni-MH AAA 800mah Battery" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی باتری نیم قلمی قابل شارژ سونی Sony Ni-MH AAA 800mah Battery"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه