نقد و بررسی فیلتر لنز پولاریزه بی پلاس دبلیو مدل B+W Nano CPL MRC 58mm

بررسی فیلتر لنز 58 میلی متری مدل B Plus W Slim C-POL MRC

استفاده از فیلتر لنز پلاریزه برای عکاسی از طبیعت ضروری است. با فیلترهای پلاریزه یکپارچگی رنگ بهتر انجام می شود اشباع رنگ افزایش می یابد و به خصوص ابرها و آب در عکس های ما زیباتر می شوند و به خصوص انعکاس های سطح آب توسط فیلتر لنز پلاریزه حذف می شود. هنگام عکاسی از سطوح صیقلی نیز به فیلتر پلاریزه کننده نیاز خواهید داشت. یکی دیگر از ویژگی های فیلتر پلاریزه بهبود کنتراست عکس و حذف نورهای اضافی و ناهمگن است. مطمئن شوید که عکاسی با فیلتر لنز 58 میلی متری B PlusW Slim C-POL MRC تفاوت قابل توجهی با عکاسی بدون آن دارد.

کاربرد فیلتر B&W MRC نانو CPL-HAZE

تاری مشکلی است که عکاسان اغلب با آن مواجه هستند. به همین دلیل استفاده از فیلتر لنز پلاریزه می تواند به طور قابل توجهی مشکلات ویرایش را در مراحل آماده سازی عکس برطرف کند. جایی که با استفاده از فیلتر پلاریزه می توانید چندین گام از بهترین گزینه ها (dehaze) و تنظیم کنتراست در نرم افزار مربوطه جلوتر باشید. گاهی اوقات می توان مقدار کمی تاری را با نرم افزار برطرف کرد اما وقتی مقدار زیادی از آن را در تصویر خود می بینید قطعاً باید از یک فیلتر پلاریزه دایره ای روی لنز استفاده کنید.

کاربرد فیلتر لنز

در میان تمام فیلترهای موجود در بازار فیلتر پلاریزه برای هر عکاسی ضروری است. هدف اصلی استفاده از این فیلتر کاهش تابش نور از سطوحی مانند شیشه فلز و آب است. در روزهای آفتابی هنگام عکاسی با زاویه 90 درجه نسبت به خورشید فیلتر پلاریزه بیشترین تاثیر را دارد. به همین دلیل نور کناری (زمانی که خورشید از شانه راست یا چپ شما می تابد) یک وضعیت نوری رایج هنگام استفاده از فیلتر پلاریزه است. حداکثر اثر فیلتر پلاریزه تنها زمانی به دست می آید که زاویه 90 درجه نسبت به خورشید داشته باشید. اگر خورشید در پشت یا جلوی شما باشد فیلتر پلاریزه به هیچ وجه به شما کمکی نمی کند.

ساختار فیلتر C-POL MRC 58mm شیشه ای نازک و لبه آلومینیومی است. فیلتر مدل Slim C-POL MRC 58 میلی متری دارای روکش چند لایه می باشد. نوع این فیلتر پلاریزه است. رینگ این فیلتر از آلومینیوم با روکش مشکی ساخته شده و در برابر گرما و آب مقاوم است برای این منظور می توان از این فیلتر در هوای مرطوب یا گرمای کویر استفاده بهینه کرد.

فیلتر عدسی پلاریزه به چند دسته بدون روکش یا شیشه ساده روکش سه لایه روکش شش لایه پوشش نه لایه پوشش دوازده لایه و در نهایت پوشش بیست و یک لایه تقسیم می شود که به آن اصلاح Protect یا با نام های فیلتر سبز و آبی می گویند. فیلتر که می توان گفت فیلتر لنز از 60 هزار تومان تا 3 میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت فیلتر پلاریزه 58 میلی متری

فیلتر لنز باریک B+W C-POL MRC 58mm با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی B+Dbilo موجود می باشد قیمت این محصول همانند سایر محصولات این فروشگاه بستگی به نرخ ارز دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز جهت خرید فیلتر لنز و یا تهیه فیلتر لنز 58 میلی متری Slim C-POL MRC مدل B+W با نمایندگی محصولات B+W فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی فیلتر لنز پولاریزه بی پلاس دبلیو مدل B+W Nano CPL MRC 58mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی فیلتر لنز پولاریزه بی پلاس دبلیو مدل B+W Nano CPL MRC 58mm"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه