خرید جاروبرقی فیلیپس با کیفیت و مناسب Vacuum Cleaner

خرید جاروبرقی فیلیپس Philips با کیفیت و مناسب

جاروبرقی فیلیپس یکی از محصولات با کیفیت موجود در بازار است که در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود. مدل های مختلف جاروبرقی برند فیلیپس موتورهای پرقدرتی دارند و توان مکش آنها بالا است. قابلیت تنظیم قدرت موتور نیز جزو ویژگی های این محصولات محسوب می شود. فیلترهای باکیفیت این جاروها گردوغبار را به خوبی جمع آوری می کنند و موجب افزایش پاکیزگی در خانه می شوند. قطعات مرغوب و کاربردی و همینطور مخزنی با گنجایش مناسب در جاروبرقی های فیلیپس تعبیه شده است. بازدهی بالا و تولید صدای اندک را نیز می توان جزو خصوصیات جذاب این محصولات در نظر گرفت. 

خرید جاروبرقی فیلیپس با کیفیت و مناسب Vacuum Cleaner

خرید جاروبرقی فیلیپس و بررسی کیفیت آن

خرید جاروبرقی فیلیپس به دلایل مختلف یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار برای اغلب مردم به شمار می رود. این دلایل در ادامه مطلب مورد بررسی قرار می گیرد.

موتورهای پرقدرت جاروبرقی های PHILIPS

یکی از مهمترین دلایل قیمت جاروبرقی فیلیپس نمایندگی فیلیپس از نظر مشتریان، موتورهای قدرتمند دستگاه است. موتورهای این محصولات اغلب توانی معادل 2200 وات دارند که قدرت مناسبی در بین این محصولات به حساب می آید. جاوربرقی های فیلیپس قدرت مکش بالایی دارند و کلیه زباله ها و گردوغبار موجود در محیط را جمع آوری می کنند. (توان مکش اغلب این محصولات 500 وات است.) برخی از مدل های این محصولات مجهز به دکمه تنظیم قدرت موتور هستند که این ویژگی نیز یک قابلیت کاربردی و مناسب به شمار می رود.

بررسی طراحی ظاهری جاروبرقی فیلیپس   

انواع مدل های جاروبرقی فیلیپس از طراحی شیک و زیبایی برخوردار هستند. رنگ بندی های جذاب و شکل مناسب این محصولات مورد پسند اغلب افراد با سلایق مختلف قرار می گیرد. طراحی ظاهری جاروبرقی های مذکور مطابق استانداردهای لازم است. وزن اندک این محصولات به گونه ای است که سالمندان و افراد ناتوان نیز  می توانند دستگاه را جابه جا کنند. 

طول عمر و ماندگاری جاروبرقی های PHILIPS

یکی دیگر از ویژگی های محبوب انواع مدل های جاروبرقی فیلیپس مربوط به طول عمر و ماندگاری این محصولات است. قطعات مورد استفاده در این دستگاه ها با کیفیت است و ماندگاری بالایی دارند. به همین جهت بسیاری از مشتریان در هنگام خرید جاروبرقی یکی از انواع مدل های محصولات برند فیلیپس را انتخاب و خریداری می کنند.    

خانه ای آرام با جاروبرقی های کم صدای فیلیپس

موتور انواع مدل های جاروبرقی فیلیپس مدل XD8052/12 در عین قدرت بالا، صدای کمی تولید می کنند و این خصوصیت جزو مهمترین ویژگی های جاروبرقی پرطرفدار و محبوب به شمار می رود. جاروبرقی های پر سروصدا در هنگام استفاده موجب آزار و اذیت ساکنین خانه و حتی همسایه می شوند. میزان صدای اغلب مدل های جاروبرقی یاد شده 78 دسی بل و حتی زیر 65 دسی بل است که میزان کمی در بین این محصولات به شمار می رود. 

بررسی گارانتی جاروبرقی فیلیپس

یکی از مهمترین ویژگی های محصولات با کیفیت، داشتن گارانتی های طولانی مدت است. گارانتی های طولانی مدت از یک طرف نشانه کیفیت کالا و از طرف دیگر موجب آرامش خیال مشتریان است. انواع مدل های جاروبرقی فیلیپس از گارانتی های طولانی مدتی برخوردارند و مشتریان با خرید این محصولات هزینه کمتری را برای تعمیرات و نگهداری محصول می پردازند. جاروبرقی های مذکور دارای گارانتی های 24 ماهه هستند.

 

فیلترهای مورد استفاده در جاروبرقی های PHILIPS

فیلترهای بهداشتی هپا که در انواع مدل های جاروبرقی فیلیپس مورد استفاده قرار می گیرند؛ جزو محصولات با کیفیت و خوب روز دنیا محسوب می شوند. این فیلترها ضد آلرژی هستند و وجود آنها در جاروبرقی برای افراد مبتلا به حساسیت و مشکلات ریوی گزینه بسیار مناسبی است.

طراحی انواع مدل های سری جاروبرقی

انواع مدل های جاروبرقی فیلیپس مجهز به سری های گوناگون هستند. این سری ها برای تمیز کردن سطوح مختلف طراحی شده اند. بسیاری از مدل های جاروبرقی یاد شده مجهز به پارویی مخصوص پارکت هستند که برای پاکیزگی کفپوش پارکت مورد استفاده قرار می گیرند. سری های مثلثی نیز برای برخی از مدل های این محصولات تعبیه شده است که برای تمیز کردن کنج دیوار و اطراف مبلمان مورد استفاده قرار می گیرند.

نشانگر الکترونیکی پر شدن مخزن زباله

وجود نشانگر الکترونیکی در برخی از مدل های جاروبرقی فیلیپس یکی دیگر از مزایای این محصولات است. نشانگر الکترونیکی مذکور کاربر را در هنگام پر بودن مخزن زباله آگاه می کند. با وجود این نشانگر، مخزن زباله در زمان مناسب تخلیه شده و فشاری به موتور دستگاه وارد نمی شود.

نمایندگی جاروبرقی فیلیپس

خرید جاروبرقی فیلیپس از نمایندگی فیلیپس یکی از انتخاب های خوب برای مشتریان محسوب می شود؛ چرا که کارشناسان این نمایندگی ها خیال مشتری را از جهات مختلف راحت می کنند. خدمات پس از فروش و گارانتی های معتبر جزو مزایای خرید جاروبرقی فیلیپس از نمایندگی فیلیپس philips است. 

سایر ویژگی های جاروبرقی های فیلیپس:

  • این محصولات دارای لوله های خرطومی با قابلیت چرخش 360 درجه هستند و با وجود این قابلیت کاربر می تواند به راحتی محیط مورد نظر را کاملا پاکیزه کند.
  • لوله های مورد استفاده در این محصولات از نوع تلسکوپی است که کار با دستگاه را بسیار آسان می کند؛ چرا که تنظیم ارتفاع آنها راحت است.
  • لوله های خرطومی ژله ای به کار رفته در اغلب مدل های جاروبرقی PHILIPS دارای ماندگاری بالایی هستند و انعطاف پذیری زیادی دارند.
  • یکی دیگر از ویژگی های جاروبرقی فیلیپس جدا شدن آسان قطعات آن از یکدیگر و شستشوی آنها است. شما به راحتی می توانید قطعات غیرموتوری جارو را جدا کرده و پس از شستشو به یکدیگر متصل کنید.
  • بدنه مقاوم این محصولات در اثر برخورد احتمالی با موانع به سرعت فرسوده نمی شوند و این یکی دیگر از ویژگی های مثبت آنها محسوب می شود.
  • امکان انتخاب نوع کیسه زباله یکی از مزیت های مهم جاروبرقی های فیلیپس است. با این امکان مشتری می تواند نوع کیسه جاروی خود را از بین مدل های یکبار مصرف یا دائمی انتخاب کند.   
  • طول کابل مورد استفاده برای جاروبرقی های یاد شده مناسب است و کاربر به راحتی می تواند فضای مورد نظر را تمیز کند. (برخی از مدل های این محصولات مجهز به کابل 2/9 متری هستند.)
  • سیم جمع کن اتوماتیک نیز یک مزیت برای جاروبرقی های مذکور به حساب می آید. با وجود قابلیت سیم جمع کن اتوماتیک نگهداری از دستگاه آسان تر می شود.

معرفی برخی از مدل های با کیفیت جاروبرقی فیلیپس

برخی از مدل های با کیفیت جاروبرقی فیلیپس عبارتند از: مدل FC9174، مدل FC9170، مدل FC9176 و مدل XB9125/07.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خرید جاروبرقی فیلیپس با کیفیت و مناسب Vacuum Cleaner" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خرید جاروبرقی فیلیپس با کیفیت و مناسب Vacuum Cleaner"، کلیک کنید.