نقد و بررسی کوله پشتی دوربین طرح ونگارد Vanguard P501 Camera Bag

بررسی کوله پشتی دوربین طراح Vanguard P501

معمولا خانواده ها پس از تهیه دوربین مورد نظر به محافظ خوبی برای آن نیاز دارند تا از ضربه، خط و خش محافظت کند. شوک یکی از مواردی است که می تواند دستگاه شما را به خطر بیندازد. برای کسانی که می خواهند زیرک باشند و در سفرهای خود به سرعت حرکت کنند، در حالی که کیفی شیک دارند که می تواند یک یا چند دوربین DSLR به همراه چندین لنز و لوازم جانبی را در خود جای دهد، از آنها در برابر ضربه محافظت کند و در عین حال دسترسی سریع و آسان به وسایل داخل آن داشته باشد، Profax P501 می تواند انتخاب خوبی باشد.

ابعاد و مشخصات کیف P501

کوله پشتی Profax “P501” برای دوربین های DSLR مناسب است. جنس این کیف کوچک و سبک برزنت بوده و ابعاد داخلی آن 320*240*120 میلی متر می باشد. این کیف تقسیم بندی شده است و می توانید با تقسیم کننده های موجود فضای داخلی را به دلخواه مدیریت و تقسیم بندی کنید. زیپ های این کوله پشتی ضد آب بوده و تاثیر زیادی در زیبایی کوله پشتی دارد.

کیف P501 دارای دو بند قابل تنظیم است که به راحتی می توانید آن ها را با توجه به استایل بدن خود تنظیم کنید. البته لازم به ذکر است که کوله پشتی دوربین دار ونگارد مدل P501 در مقایسه با کوله پشتی های دیگر مانند ونگارد، بنرو و مانفروتو سایز کوچکتری دارد و در بین دختر خانم ها محبوبیت بیشتری دارد. رنگ این کیف کوچک مشکی و دارای خط نارنجی یا آبی در قسمت جلویی است. البته برند پروفاکس برند معتبری نیست و ساخت ایران است.

قیمت کوله پشتی مدل Vanguard P501

کوله پشتی دوربین P501 طرح ونگارد با ضمانت سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات پروفاکس موجود می باشد، قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز جهت خرید کیف دوربین و یا دریافت قیمت به روز کوله پشتی دوربین ونگارد مدل P501 با نمایندگی محصولات پروفکس فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید. اگر به این مدل کیف برند کانن نیاز دارید، کیف دوربین نیکون P501 را تهیه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کوله پشتی دوربین طرح ونگارد Vanguard P501 Camera Bag" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کوله پشتی دوربین طرح ونگارد Vanguard P501 Camera Bag"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه