نقد و بررسی رکوردر صدا زوم Zoom H6 Black

بررسی صوتی مدل زوم H6 Black 2020

اگر در زمینه صدا فعال هستید، حتما نام تجاری Zoom را شنیده اید. برندی که در حوزه صدا فعال است و توانسته است بخش بزرگی از این بازار را به خود اختصاص دهد. در بین محصولاتی که ارائه می کند، ضبط کننده های آن به ویژه ضبط صوت Zoom H6 نسبت به سایر محصولات برند آی تی محبوبیت بیشتری دارد. شرکت Zoom این بار پکیج جدیدی از ضبط کننده محبوب H6 را تولید کرد. ضبط صدا زوم در سال 2020 با نام H6 Black تولید شده است و در بسته بندی این مدل ماژول میانی وجود ندارد. جایی که رنگ پوست ضبط و میکروفون X/Y آن از نقره ای به مشکی تغییر کرده است. که ممکن است برای برخی از کاربرانی که این رنگ را دوست دارند جذاب باشد.

تنظیم میکروفون 90 و 120 درجه

در بسته ضبط سری H6 BLACK یک میکروفون کپسولی XYH-6 موجود است و کاربران برای استفاده از تجهیزات دیگر باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنند. برای استفاده از این میکروفون، کاربران می توانند به راحتی هر یک را به ضبط متصل کرده و با فشار دادن دکمه های جداسازی نصب شده در کنار میکروفون، آن را از محفظه H6 جدا کنند. یکی از ویژگی های مهم میکروفون استریو XYH-6 این است که با قرار دادن آن در حالت X/Y، صدا هم به صورت همزمان می رسد و هم از هرگونه تداخل فازی جلوگیری می شود. همچنین، این میکروفون ها را می توان در زاویه 90 یا 120 درجه تنظیم کرد که امکان ضبط صدای استریو وسیع تری را فراهم می کند. این میکروفون کپسولی جدید به دیافراگم 14.6 میلی متری مجهز شده است که بزرگترین دستگاه ضبط قابل حمل است.

4 دستگاه مختلف را به ضبط زوم H6 وصل کنید

ضبط صدا Zoom H6 دارای چهار ورودی XLR/TRS برای اتصال میکروفون یا میکسرهای خارجی است. هر یک از این ورودی ها و ماژول ها مجهز به پیش تقویت کننده مخصوص به خود هستند و دارای یک دسته اختصاصی برای دسترسی آسان تر، حتی زمانی که روی پایه دوربین یا بند شانه نصب شده اند. هر کدام از این چهار ورودی دارای یک بافر اختصاصی 20 دسی بل هستند.

کارت صدا با شش ورودی و دو خروجی

Zoom H6 All Black Handy Recorder نه تنها یک ضبط عالی است، بلکه یک کارت صدای USB قابل حمل است. از آنجایی که این محصول نیازی به نصب درایور بر روی کامپیوتر ندارد، می‌توانید H6 را به دستگاه‌های مختلف مک یا ویندوز و حتی آی‌پد (با استفاده از کیت اتصال دوربین اپل) وصل کنید و تا شش ورودی و دو خروجی آهنگسازی مورد علاقه خود را داشته باشید. یا برنامه ضبط اگر قبلاً از نرم‌افزار آهنگسازی استفاده نکرده‌اید، زوم یک نسخه از نرم‌افزار Cubase LE Steinberg را برای شروع به شما ارائه کرده است. به علاوه تمامی پردازش های داخلی این محصول حتی زمانی که از آن به عنوان کارت صدا استفاده می کنید نیز موجود است و می توانید در حین ضبط از کمپرسورها، محدود کننده ها و فیلترها استفاده کنید. نظارت بدون تاخیر برای تسهیل ضبط ارائه شده است. علاوه بر این، حالت Loop Back به شما امکان می دهد یک خوراک استریو را در ورودی های H6 و از طریق اتصال USB ترکیب و ضبط کنید.

ضبط کننده مورد علاقه برای پادکست ها

ضبط کننده Zoom H6 Black رویای هر پادکستری است که مهمانان زیادی را در استودیوی خود میزبانی می کند و می تواند ورودی هر میکروفونی را با قدرت فانتوم بپذیرد. در این حالت، پادکستر می تواند به راحتی سطوح صدای ورودی خود و سایر سطوح صوتی ورودی را بر روی صفحه نمایش LCD رنگی H6 ببیند و از دکمه های دستی مجزا برای کنترل سطح هر ورودی استفاده کند. این صفحه نمایش به گونه ای طراحی شده است که در شرایط نوری مختلف و زوایای مختلف به راحتی قابل مشاهده است. با توجه به کارکردهای زیاد و همچنین سهولت استفاده از H6 Black Zoom، علاوه بر اپلیکیشن هایی مانند ضبط خبرنگار، ضبط صدای دانشجویی، ایجاد پادکست، ضبط صدای خواننده، ضبط موسیقی و ضبط زنده حرفه ای فیلم و ویدیو، می توان از آن استفاده کرد. با طیف وسیعی از تجهیزات صوتی و دارای تصویر حرفه ای.

حالت های پیش ضبط، پشتیبان گیری و ضبط خودکار

ضبط های میدانی ذاتاً غیرقابل پیش بینی هستند و منجر به از دست رفتن بسیاری از برداشت های خوب می شوند. Zoom H6 All Black Handy Recorder مجهز به سه حالت ضبط قدرتمند برای کاهش استرس ناشی از از دست دادن ضبط خوب است: Pre-Record، Backup-Record و Auto-Record. با حالت پیش ضبط، ضبط کننده شما به طور مداوم دو ثانیه آخر صدا را بافر می کند و هر ضبطی که انجام می دهید، دو ثانیه قبل از شروع ضبط همراه آن خواهد بود. در این حالت، حتی اگر دکمه شروع ضبط را با تأخیر فشار دهید، باز هم صدایی را خواهید داشت که فکر می کنید از دست رفته است. به طور مشابه، حالت پشتیبان‌گیری یک ترکیب استریوی جداگانه را 12 دسی‌بل کمتر از تنظیمات فعلی شما ضبط می‌کند. به این ترتیب، اگر صدای بلند ناگهانی باعث وقفه در سیگنال ورودی شود، همچنان یک نسخه پشتیبان بی عیب و نقص برای استفاده خواهید داشت. در نهایت، حالت ضبط خودکار زمانی شروع به ضبط می کند که صدا از آستانه خاصی فراتر رود.

سایر مشخصات زوم H6 Black

  • فیلتر Low-Cut که در این ضبط وجود دارد نیز صدای تمیزتری را به شما می دهد.
  • با استفاده از کمپرسور، محدود کننده، تیونر و مترونوم این ضبط، می توانید قبل از نواختن ساز خود را کوک کنید تا از ضبط حرفه ای تری مطمئن شوید.
  • مدت زمان استفاده از این دستگاه با 4 عدد باتری قلمی 20 ساعت برآورد شده است. البته در صورت نیاز به استفاده مداوم از این ضبط می توانید آن را به پاوربانک خود متصل کرده و همیشه در حین ضبط از عملکردهای این ضبط استفاده کنید.
  • این ضبط کننده دستی می تواند برای ضبط های 16 بیتی و 24 بیتی با نرخ نمونه برداری 33.1، 48 یا 96 کیلوهرتز استفاده شود.
  • حداکثر نرخ نمونه برای ضبط MP3 تا 320 کیلوبیت بر ثانیه و برای WAV تا 96 کیلوهرتز بر اساس 24 بیت خواهد بود.
  • H6 Black Zoom همچنین به شما امکان ضبط فرمت دیگری به نام BWF را می دهد که با اکسکو زمانی که روی فایل صوتی می گذارد، آن را به فرمتی مناسب برای ویرایش ویدیو تبدیل می کند.

ضبط صدا Zoom H6 Black قیمت

ضبط صوت Zoom H6 Black با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات زوم موجود می باشد و قیمت این محصول و سایر محصولات این فروشگاه مشمول نرخ ارز می باشد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز برای خرید ضبط حرفه ای و یا دریافت قیمت به روز ضبط صوت H6 Black با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی رکوردر صدا زوم Zoom H6 Black" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی رکوردر صدا زوم Zoom H6 Black"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه