نقد و بررسی درب پشت لنز و بدنه سونی Sony Rear Lens Cap And Camera Body Cap

بررسی پوشش گرد و غبار بدنه دوربین سونی

پوشش گرد و غبار مخصوص دوربین های سونی است. این کاور به سفارش سونی و ساخت کشور چین است. رنگ این محصول مشکی می باشد. پشت لنز سونی برای محافظت از دوربین در برابر گرد و غبار بسیار مفید است زیرا سنسور دوربین به دلیل حساسیت و اهمیت آن باید به درستی محافظت شود. در تصویر زیر نمونه موجود در فروشگاه را مشاهده می کنید، لازم به ذکر است که تفاوت ظاهری زیادی با نمونه اصلی دارند، همچنین در تصویر کاور پشت لنز را مشاهده می کنید که شامل این نیست. محصول و باید جداگانه خریداری شود.

اهمیت استفاده از درپوش دوربین سونی

محافظت از لنز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید به آن توجه شود، زیرا در صورت عدم استفاده از درپوش لنز که به درپوش لنز نیز معروف است، احتمال ورود گرد و غبار به داخل لنز بسیار زیاد است و گرد و غباری که وارد لنز می شود، باعث ایجاد نقاط سیاه روی لنز و داخل تصویر می شود. وقتی گرد و غبار روی لنز می نشیند باعث از بین رفتن فوکوس می شود که به آن فوکوس می گویند و تمرکز روی سوژه را از دست می دهید. با تجمع رسوبات خاک در داخل لنز، کیفیت تصویر کاهش می یابد و لنز در نهایت غیرقابل استفاده می شود. شاید فکر کنید گرد و غبار داخل لنز روی عکس تاثیری ندارد، اما زمانی که دیافراگم لنز باز است، متوجه گرد و غبار روی لنز و تاثیر آن بر روی عکس خود خواهید شد.

قیمت درپوش لنز سونی

درپوش ضد گرد و غبار بدنه دوربین سونی با گارانتی اصالت و سلامت در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات سونی عرضه می شود و قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز برای خرید درپوش لنز و یا دریافت قیمت درپوش ضد گرد و غبار بدنه دوربین سونی با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی درب پشت لنز و بدنه سونی Sony Rear Lens Cap And Camera Body Cap" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی درب پشت لنز و بدنه سونی Sony Rear Lens Cap And Camera Body Cap"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه