نقد و بررسی هولدر و نگهدارنده رفلکتور پاناسان Panasun Reflector Holder

بررسی کنید پایه رفلکتور پاناسان

نگهدارنده رفلکتور از دو گیره لاستیکی متصل تشکیل شده است و برای اتصال نگهدارنده رفلکتور به پایه طراحی شده است تا بتوان رفلکتور را بدون نیاز به دستیار برای نگهداری رفلکتور به هر نوع پایه ای متصل کرد. نگهدارنده بازتابنده از فلز و یک میله خورشیدی تشکیل شده است. حداقل طول این میله 68 سانتی متر و حداکثر طول 197 سانتی متر می باشد و برای رفلکتورهای عکس با سایزهای 60 تا 180 سانتی متر قابل استفاده است.

قیمت پایه رفلکتور پاناسان

قیمت نگهدارنده رفلکتور پاناسونیک در فروشگاه اینترنتی فروشگاه های اینترنتی به نرخ مبادله ای بستگی دارد، همانند سایر محصولات فروشگاه، قیمت پایه رفلکتور نیز با توجه به حرکات ارز متفاوت خواهد بود. لطفا جهت خرید هولدر رفلکتور پاناسان و یا دریافت قیمت در صورت نوسانات ناگهانی نرخ ارز با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی هولدر و نگهدارنده رفلکتور پاناسان Panasun Reflector Holder" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی هولدر و نگهدارنده رفلکتور پاناسان Panasun Reflector Holder"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه