نقد و بررسی کیت گیره و بال هد نگهدارنده موبایل کد 02

براکت پایه تلفن همراه و ست سر توپ بررسی کد 02

امروزه به دلیل استفاده از تلفن همراه برای گرفتن فیلم سلفی، تولید محتوا و عکاسی، نیاز به یک محصول هندزفری احساس می شود. این محصول شامل گیره موبایل و توپ کفش می باشد. با خرید این کیت می توانید آن را روی سه پایه نصب کنید و برای عکاسی با موبایل از آن استفاده کنید. سر کفش کروی این محصول دارای شیار پیچ 1.4 اینچی برای نصب سه پایه های عکاسی می باشد. توجه داشته باشید که علاوه بر این محصول، می توانید سر توپ را با یک کفش روی پایه دوربین (یا هر نوع پایه ای که دارای پایه است) نصب کنید. با باز کردن پیچ سری سر توپ می توانید آن را کج کنید. به همین دلیل می توانید گوشی موبایل خود را هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی روی گیره دستگاه موبایل قرار دهید. گیره نگهدارنده موبایل در این مدل از 60 تا 80 میلی متر برگردانده می شود.

قیمت ست گیره و توپ پایه موبایل کد 02

ست گیره و جا توپی گوشی موبایل کد 02 با ضمانت سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی موجود می باشد و قیمت این محصول همانند سایر محصولات این فروشگاه بستگی به نرخ ارز دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز جهت خرید سر سه پایه و یا دریافت قیمت ست هولدر موبایل با براکت و توپ با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کیت گیره و بال هد نگهدارنده موبایل کد 02" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کیت گیره و بال هد نگهدارنده موبایل کد 02"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه