نقد و بررسی سه پایه نور Light Stand 807A

بررسی پایه نور 807A

سه پایه لایت مدل 807A یک سه پایه بسیار بادوام با ساخت و کیفیت عالی مناسب برای نورپردازی فلاش ها و پروژکتورها در استودیو یا حتی فضای باز می باشد. بدنه این سه پایه از آهن و اتصالات آن از پلاستیک قالبی طراحی شده است. این مدل نسبت به سه پایه های روشنایی دیگر مقاومت بالایی دارد و می تواند وزن بیشتری را نسبت به سایر سه پایه های مشابه تحمل کند. حداقل ارتفاع سه پایه 120 سانتی متر و حداکثر ارتفاع 260 سانتی متر از دیگر مزیت های سه پایه 807A این است که قطعات یدکی آن جدا از شرکت سازنده به فروش می رسد. سری دو جهته 807A هم به صورت عمودی و هم افقی روی سه پایه نصب می شود. به این ترتیب می توانید نور فلاش یا سه پایه را در همه جهات تنظیم کنید. در این حالت می توان نور را عمود بر زمین قرار داد.

قیمت سه پایه فنری 807A

سه پایه چراغ فنری 807A با گارانتی سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی موجود می باشد و قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز جهت خرید پایه پشتیبانی و یا دریافت قیمت روز سه پایه نور 807A با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی سه پایه نور Light Stand 807A" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی سه پایه نور Light Stand 807A"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه