نقد و بررسی محافظ صفحه نمایش دوربین کانن Canon EOS M50

بررسی محافظ صفحه نمایش مناسب دوربین Canon EOS M50

شیشه دوربین EOS M50 می تواند از صفحه LCD دوربین شما در برابر خط و خش محافظت کند. این شیشه از پلاستیک فشرده ساخته شده است و تاثیری در شفافیت و روشنایی تصویر نمایشگر ندارد. جنس شیشه EOS M50 از بهترین سیلیکون شفاف ساخته شده است و مطمئن باشید تا سال ها تغییری در رنگ مواد این شیشه ایجاد نخواهد شد.

نصب این محافظ صفحه نمایش بسیار آسان است و طراحی خشک آن به گونه ای است که در حین نصب حتی کوچکترین ذرات حباب زیر محافظ باقی نمی ماند. روکش نانو روی سطح بیرونی این محافظ در برابر جذب اثر انگشت یا رطوبت بسیار مقاوم بوده و کمترین آلودگی را به خود جذب می کند. علاوه بر این، تمیز کردن سطح LCD بسیار ساده تر است و صفحه نمایش هرگز کثیف به نظر نمی رسد.

مشخصات شیشه Canon EOS M50

قطر این شیشه و محافظ صفحه نمایش حدود 0.4 میلی متر است و مخصوص دوربین Canon M50 طراحی شده است. این محافظ صفحه همراه با یک بسته دو عدد دستمال مرطوب و خشک ارائه می شود تا قبل از نصب شیشه صفحه نمایش را تمیز کرده و در هنگام نصب از عدم وجود گرد و غبار روی صفحه اطمینان حاصل کنید زیرا در صورت وجود گرد و غبار امکان ایجاد حباب در زیر شیشه وجود دارد. افزایش می یابد. اگر گرد و غبار روی صفحه وجود دارد، آن را با استفاده از نوار چسب بردارید.

قیمت محافظ صفحه نمایش Canon EOS M50

محافظ صفحه نمایش دوربین کانن M50 مناسب با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی کانن موجود می باشد و قیمت آن مانند بقیه محصولات این فروشگاه بستگی به نرخ ارز دارد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز جهت خرید گلس دوربین و یا دریافت به روز قیمت محافظ صفحه مناسب دوربین EOS M50 با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی محافظ صفحه نمایش دوربین کانن Canon EOS M50" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی محافظ صفحه نمایش دوربین کانن Canon EOS M50"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه