نقد و بررسی سه پایه بیک مدل Beike Q720

بررسی سه پایه BK-Q720

سه پایه Beike Q720 حدود سه کیلوگرم وزن دارد و می تواند تا 10 کیلوگرم را تحمل کند. حداکثر ارتفاعی که می توانید دوربین را با این سه پایه قرار دهید 180 سانتی متر است، این سه پایه 67 سانتی متر ارتفاع دارد، بنابراین حمل آن آسان است و فضای کمی را اشغال می کند. در قسمت بالای پایه های سه پایه Beike Q720 قفل طراحی شده است که با بازکردن آن می توانید پایه های سه پایه را بیش از حد معمول باز کنید و دوربین را تا ارتفاع 55 سانتی متری از زمین پایین بیاورید. پایه های این سه پایه ها دارای چهار قسمت بوده و در سه پله باز می شوند. پایه های این سه پایه ها به صورت گیره ای قفل می شوند.

این سه پایه با کارکردهای بسیار مناسب برای عکاسی از معماری، طبیعت، عکاسی آتلیه ای و … می باشد. سر فلزی Q720 با دو دسته و سه پایه قابلیت چرخش 360 درجه (تابه) و شیب از 90- تا 90+ درجه را دارد. دو سطح سر گرد و استوانه ای به شما کمک زیادی به تعادل و تراز کردن سه پایه در هنگام تیراندازی می کند. بدنه این سه پایه از آلومینیوم ساخته شده و به دلیل ابعاد کوچک و وزن نسبتا سبک می توانید به راحتی آن را با خود حمل کنید.

پخت روی یک پایه Q720

یکی از ویژگی های قابل توجه سه پایه Q720 جداسازی ستون مرکزی سه پایه و قرار گرفتن آن به صورت افقی در حالت T-show است. همچنین کاربر می تواند ستون مرکزی را در موقعیت مخالف قرار دهد و از عملکرد عکاسی ماکرو بهره ببرد. در این حالت امکان عکس برداری در حداقل ارتفاع نیز وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی های سه پایه Q720 این است که یک پایه آن قابل جدا شدن و استفاده به عنوان مونوپاد است. کاربر می تواند در مکان هایی که امکان استفاده از سه پایه وجود ندارد یا نیاز به سرعت است، یکی از این سه پایه ها را به عنوان سه پایه استفاده کند. اما باید توجه داشت که مونوپاد تحمل وزن دوربین و لنزهای سنگین را ندارد.

قیمت سه پایه بیکه 720

سه پایه بیکه Q720 با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات بیکه موجود می باشد و قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز جهت خرید سه پایه دوربین فیلمبرداری و یا دریافت قیمت روز سه پایه بیکه Q720 با نمایندگی محصولات بیکه فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی سه پایه بیک مدل Beike Q720" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی سه پایه بیک مدل Beike Q720"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه