نقد و بررسی محافظ صفحه نمایش دوربین سونی Sony A7 IV

بررسی محافظ صفحه نمایش Sony A7 IV

شیشه دوربین A7 Mark 4 می تواند از صفحه LCD دوربین شما در برابر خط و خش محافظت کند. این شیشه از پلاستیک فشرده ساخته شده است و تاثیری در شفافیت و روشنایی تصویر نمایشگر ندارد. جنس شیشه A7 IV از بهترین سیلیکون شفاف ساخته شده است و مطمئن باشید تا سال ها تغییری در رنگ مواد این شیشه ایجاد نخواهد شد. نصب این محافظ صفحه نمایش بسیار آسان است و طراحی خشک آن به گونه ای است که در حین نصب حتی کوچکترین ذرات حباب زیر محافظ باقی نمی ماند. روکش نانو روی سطح بیرونی این محافظ در برابر جذب اثر انگشت یا رطوبت بسیار مقاوم بوده و کمترین آلودگی را به خود جذب می کند. علاوه بر این، تمیز کردن سطح LCD بسیار ساده تر است و صفحه نمایش هرگز کثیف به نظر نمی رسد.

قیمت محافظ صفحه نمایش سونی A7 IV

محافظ صفحه نمایش مناسب دوربین سونی A7 IV با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات سونی موجود می باشد و قیمت این محصول و سایر محصولات این فروشگاه مشمول نرخ ارز می باشد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز، یک گلس دوربین خریداری کنید و یا قیمت روز محافظ صفحه دوربین مناسب A7 mark 4 را از نمایندگی محصول دریافت کنید. سونیبا یک فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی محافظ صفحه نمایش دوربین سونی Sony A7 IV" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی محافظ صفحه نمایش دوربین سونی Sony A7 IV"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه