نقد و بررسی میکروفون رود ویدئو میک گو Rode VideoMic GO

بررسی میکروفون دوربین VideoMic GO

میکروفون دوربین VideoMic GO محصولی از شرکت استرالیایی رود است که فروشگاه فروشگاه های اینترنتی به عنوان نماینده محصولات رود در ایران این محصول را برای مشتریان خود تهیه و بارگذاری کرده است. شرکت Rode یکی از تولیدکنندگان معروف میکروفون های معمولی و حرفه ای در انواع مختلف و قابل اتصال به دوربین DSLR می باشد. وزن این میکروفون 73 گرم و ابعاد آن 167*79*70 میلی متر است. فرکانس پاسخ آن 100 هرتز ~ 16 کیلوهرتز، حساسیت آن 35 دسی بل و محدوده دینامیکی آن 96 دسی بل است. پورت ارتباطی این میکروفون جک 3.5 میلی متری است.

میکروفون وسیله یا حسگری است که صدا را به سیگنال الکتریکی تبدیل می کند. در سال 1876، امیل برلینر اولین میکروفون را اختراع کرد که به عنوان فرستنده صدا در تلفن ها استفاده می شد. میکروفون ها کاربردهای زیادی دارند، از استفاده خانگی در گوشی، آیفون و حتی سمعک گرفته تا کاربردهای پیشرفته تری مانند سیستم های تشخیص گفتار، استفاده در اتاق های جلسات و همچنین کاربردهای غیر صوتی (فراتر از محدوده شنوایی انسان) مانند معاینه اولتراسوند. و سیستم های عیب یابی میکروفون دوربین VideoMic GO یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین میکروفون های حرفه ای موجود در بازار است.

سایر ویژگی های میکروفون دوربین VideoMic GO

میکروفون دوربین VideoMic GO می تواند صدایی با کیفیت بالا ضبط کند و نیازی به باتری ندارد. در واقع منبع تغذیه آن از همان سیم اتصال دوربین تغذیه می شود. برای جلوگیری از صدای ناشی از باد، این میکروفون مجهز به محافظ است. پورت خروجی مینی جک 3.5 میلی متری با کابل 20 سانتی متری (دوگانه مونو)، پایه کفش سرد 8.3 اینچی و پایه Rycote Lyre Shock از دیگر ویژگی های این میکروفون است.

نقاط قوت میکروفون Rode VideoMic GO

    • وزن بسیار سبک
    • دارای سیستم تاخیر Rycote Lyre
    • شما به دوشاخه برق دوربین 2.5 ولتی نیاز دارید
    • ورودی صدا از طریق جک 3.5 میلی متری
    • شامل شیشه جلو فوم
    • دارای کابل خروجی 3.5 میلی متری

قیمت میکروفون Rode VideoMic GO

میکروفون دوربین رود مدل VideoMic GO با ضمانت سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات رود موجود می باشد، قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز برای خرید میکروفون VideoMic GO و یا دریافت قیمت به روز پایه میکروفون با نمایندگی محصولات رود خود، فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون رود ویدئو میک گو Rode VideoMic GO" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون رود ویدئو میک گو Rode VideoMic GO"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه