نقد و بررسی رفلکتور ۵ کاره گودکس سایز Godox Reflector 5in1 110cm

استفاده از رفلکتور 5 کاره سایز 110 سانتی متر Goodgas

با کمک یک بازتابنده گرد 110 سانتی متری، 5 عملکرد، می توان گوشه های پنهان شده در سایه را آشکار کرد و تمام سایه ها را در عکاسی پرتره حذف کرد. این محصول برای فضاهای استودیویی و مکان های بیرونی مناسب است و با لایه های مختلف خود می تواند طیف های مختلف نور از سرد گرفته تا نورهای گرم را منعکس کند و مثلا شبیه غروب یا طلوع خورشید باشد و برای گرم کردن نور خورشید موثر است. پوست یا انعکاس نورهای سرد بیشتر و متمایل به جو نور مهتاب و طیف های فلورسنت.

  • پانل بازتابنده طلایی – رنگ گرم و آفتابی به تصویر می دهد (مناسب برای عکاسی پرتره)
  • پنل بازتابنده نقره ای – کنتراست بالایی به تصویر اضافه می کند و روشنایی هایلایت ها را افزایش می دهد.
  • پنل بازتابنده سفید – هایلایت ها را متمایزتر می کند و رنگ طبیعی می دهد
  • پانل پخش نور شفاف – این پنل نور را مانند سافت باکس پخش می کند تا سایه ها را کاهش دهد.

در تصویر بالا نحوه مونتاژ یک رفلکتور گرد 110 سانتی متری را مشاهده می کنید.

رفلکتور 5 کاره گودوکس

یکی از ابزارهای مهم در عکاسی نور است که برای کنترل و هدایت نور به سوژه استفاده می شود و یکی از آنها بازتابنده است. رفلکتورها صفحاتی هستند که به طور گسترده در نورپردازی استفاده می شوند، اما ارزان هستند. جنس این صفحات به گونه ای است که نور را به جسم منعکس می کند. پس به طور کلی بازتابنده به معنای بازتابنده نور است. این صفحات یکی از ابزارهایی هستند که حتما باید عکاسی را با آن امتحان کنید. با دیدن نتایج و مقایسه آنها با قبل از استفاده از این صفحات شگفت زده خواهید شد.

هدف از استفاده از بازتابنده

هدف از استفاده از رفلکتورها در نورپردازی ایجاد کنتراست بالا، پرکردن سایه ها و رسیدن به دمای رنگ مورد نظر است. بازتابنده ها در اشکال مختلفی مانند دایره و مستطیل وجود دارند. این بشقاب ها در رنگ های مختلف نقره ای، سفید، طلایی و مشکی ساخته می شوند که هر کدام کارایی خاص خود را دارند.

رنگ های یک بازتابنده گرد 110 سانتی متر، Godegs

رنگ های رفلکتور و کاربرد آن ها با توجه به موضوع و محیط عکاسی و همچنین هدف از ایجاد عکس مورد نظر می توانید از رنگ های مختلف رفلکتور استفاده کنید.

نقره ای: رنگ نقره ای رفلکتور باعث افزایش نواحی نور یا به اصطلاح هایلایت شده و کنتراست تصویر را افزایش می دهد. رفلکتورهای نقره ای برای نورپردازی ویدئو و عکاسی سیاه و سفید بسیار مناسب هستند.

طلا: بازتابنده های طلایی نور پر طلایی گرمی به تصویر می دهند و استفاده از آنها در عکاسی پرتره، به ویژه در استودیو یا هنگام غروب خورشید، می تواند بسیار خیره کننده باشد.

سفید: بازتابنده های سفید بر گرمای رنگ نور تاثیر نمی گذارند و رنگ ها بدون تغییر ثبت می شوند. به همین دلیل در عکاسی صنعتی که ثبت دقیق جزئیات سوژه بسیار مهم است، استفاده از رفلکتورهای سفید ممکن است بهترین انتخاب باشد.

مشکی: رنگ مشکی رفلکتور به عنوان پرچم استفاده می شود. رنگ مشکی بیشترین نور را جذب می کند، بنابراین اگر بخواهیم از تابش نور به بخشی از سوژه جلوگیری کنیم، می توانیم از سطح مشکی بازتابنده استفاده کرده و آن را بین منبع نور و سوژه قرار دهیم.

شفاف: اکثر بازتابنده ها با برداشتن لایه بیرونی خود به دیفیوزر تبدیل می شوند. دیفیوزرها معمولاً سفید و نیمه شفاف هستند و بین منبع نور و سوژه قرار می گیرند و با تقسیم نور سایه را نرم و کنتراست را کاهش می دهند.

قیمت رفلکتور 5 کاره گودوکس سایز 110 سانتی متر

رفلکتور گودگز با 5 کارکرد سایز 110 سانتی متر با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات گودگز موجود می باشد و قیمت این محصول و سایر محصولات این فروشگاه بستگی به نرخ ارز لطفا در صورت تغییر ناگهانی قیمت ارز جهت خرید رفلکتور یا دریافت قیمت رفلکتور سایز 5 کارکرد 110 سانتی متری با نمایندگی محصولات گودوکس فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی رفلکتور ۵ کاره گودکس سایز Godox Reflector 5in1 110cm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی رفلکتور ۵ کاره گودکس سایز Godox Reflector 5in1 110cm"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه