نقد و بررسی کارت حافظه سندیسک مدل SanDisk 32GB Ultra SDHC UHS-I 120MB/s

بررسی رم 32 گیگابایتی Ultra SDHC UHS-I SanDisk

کارت حافظه SanDisk 32GB Ultra SDHC UHS-I 32GB Ultra 800 x 120MB (کارت حافظه SanDisk 32GB Ultra SDHC UHS-I) یک انتخاب ایده آل برای استفاده در دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای و انواع گوشی های هوشمند است.

رم سرعت خواندن و نوشتن 32 گیگابایت SanDisk SD

این کارت حافظه با فرمت SDHC با سرعت نوشتن 120 مگابایت بر ثانیه در کلاس سرعت 10 قرار دارد. کارت حافظه 32 گیگابایتی Ultra SDHC UHS-I SanDisk دوربین یا رایانه شما را قادر می سازد تا اطلاعات ذخیره شده در این کارت حافظه را با سرعت حداقل 10 مگابایت در ثانیه بخواند. کارت حافظه SanDisk SDHC 32 GB Ultra 800 x 120 MB را می توان در دستگاه های الکترونیکی مختلف مانند دوربین، ضبط، پخش کننده MP3 و … استفاده کرد.

قیمت کارت حافظه ساندیس 32 گیگابایت Ultra

کارت حافظه اولترا ساندیس 32 گیگابایت با گارانتی سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی سن دیسک موجود می باشد، قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز جهت خرید کارت حافظه و یا دریافت قیمت روز کارت حافظه SanDisk 32GB Ultra SDHC UHS-I با نمایندگی محصولات SanDisk فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کارت حافظه سندیسک مدل SanDisk 32GB Ultra SDHC UHS-I 120MB/s" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کارت حافظه سندیسک مدل SanDisk 32GB Ultra SDHC UHS-I 120MB/s"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه