نقد و بررسی میکروفون بی سیم بویا مدل Boya BY-WM3D Lightning

بررسی میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM3D

میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM3D یک مجموعه میکروفون بی سیم است که دارای فرستنده با میکروفون و گیرنده می باشد. گیرنده این محصول دارای شیار اتصال پورت های لایتنینگ، پورت های TRS یا پورت های TRRS می باشد که با دستگاه های مجهز به لایتنینگ، دوربین های دیجیتال و موبایل های مجهز به جک 3.5 میلی متری سازگاری دارد. از طرفی فرستنده این کیت دارای گیره نصب است که به راحتی می توانید آن ها را روی لباس خود نصب کنید.

مشخصات میکروفون Boya BY-WM3D

ابتکار اصلی بویا در طراحی این هش اف سازگار با انواع دوربین های فیلمبرداری و گجت ها، حذف کابل و افزودن کیف شارژ به آن است که اندازه آن را بسیار کاهش داده و قابلیت حمل آن را ساده کرده است. ظرفیت باتری برای هر یک از گیرنده، فرستنده و جعبه 1000 میلی آمپر ساعت و مدت زمان شارژ برای هر یک از موارد ذکر شده 2 ساعت است. توان مصرفی فرستنده 80 مگاوات و زمان کارکرد آن 4.5 ساعت با یک بار شارژ از طریق کیس می باشد. مصرف باتری گیرنده 60 مگاوات و زمان کارکرد آن با یک بار شارژ 8 ساعت می باشد.

همراه با کیس بی سیم

قاب این محصول از طریق USB Type-C شارژ می شود و با هر بار شارژ کامل می تواند هر یک از گیرنده و فرستنده را دو بار به طور کامل شارژ کند. وضعیت شارژ این دستگاه را نیز می توان با چراغ های LED نصب شده بر روی محفظه قطعات تشخیص داد. میکروفون بی سیم BOYA BY-WM3D به صورت ماژولار با قطعات جداشدنی طراحی شده است، بنابراین می توانید قسمت گیرنده آن را بدون استفاده از کابل و تبدیل اضافی متناسب با دستگاه ضبط خود تغییر دهید. این محصول در دو مدل BY-WM3U و BY-WM3D به فروش می رسد که تنها تفاوت این دو مدل در قطعه نصب شده روی گوشی موبایل است که در مدل BY-WM3U USB Type-C و در BY-WM3U Lightning می باشد. مدل WM3D البته هر دو مدل دارای قسمتی برای اتصال به تلفن همراه از طریق جک هندزفری نیز هستند.

مشخصات فرستنده BY-WM3D

این میکروفون بی سیم 2.4 گیگاهرتزی با طراحی بسیار شیک و زیبا دارای سیستم جمع آوری صدا همه جهته قطبی می باشد. پاسخ فرکانسی این محصول در محدوده 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز و نسبت سیگنال به نویز 75 دسی بل یا بیشتر است. حساسیت این میکروفون یقه ای -42 دسی بل با خطای -3 دسی بل است و تا فاصله 20 متری بدون مانع پاسخ می دهد. نرخ نمونه برداری برای این محصول 48 کیلوهرتز و عمق بیت 16 بیت است.

لوازم جانبی میکروفون BY-WM3D

به همراه این محصول آداپتور پلاگین لایتنینگ برای نصب مستقیم موبایل و تبلت، آداپتور پلاگین 3.5 میلی متری TRS برای نصب مستقیم دوربین های DSLR، آداپتور فیش 3.5 میلی متری TRRS برای نصب مستقیم گوشی و تبلت از طریق نصب هندزفری پورت، کاور اسفنجی ، پوشش و کابل مبدل Type-C به USB-A 30 سانتی متری موجود است. ابعاد کیف شارژ این محصول 120*77*30.5 میلی متر و وزن آن 109 گرم می باشد. همچنین ابعاد فرستنده 51.8*15.6*18 میلی متر و وزن آن 10.5 گرم می باشد. در نهایت ابعاد رسیور این محصول 54*15.6*5.6 میلی متر و وزن آن 9.5 گرم می باشد. اگر به دنبال محصولی جمع و جور، سبک، شیک و با کیفیت برای ضبط صدا هستید، Boya WM3D انتخاب خوبی خواهد بود.

قیمت میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM3D

میکروفون بویا مدل BY-WM3D در نمایندگی بویا و همچنین سایر محصولات فروشگاه فروشگاه های اینترنتی بستگی به دوره دارد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز برای خرید میکروفون و یا دریافت قیمت به روز میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM3D با نمایندگی محصولات بویا، فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون بی سیم بویا مدل Boya BY-WM3D Lightning" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون بی سیم بویا مدل Boya BY-WM3D Lightning"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه