فیلم | سرای نوآوری توسعه رباتیک و هوشمندسازی صنعتی در یک نگاه

فیلم | سرای نوآوری توسعه رباتیک و هوشمندسازی صنعتی در یک نگاه

سرای نوآوری توسعه رباتیک و هوشمندسازی صنعتی اکنون با چهار هسته فناور، ۹ واحد فناور و پنج شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی فعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اکسکو؛ ازآنجایی‌که استادان و دانشجویان توانمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی در حوزه رباتیک افتخارات متعددی کسب کرده‌اند و دارای مقام‌های ملی و بین‌المللی و پروژه‌های صنعتی و سازمانی انجام شده هستند و دانشگاه در زمره دانشگاه‌های پیشرو در علم و فناوری رباتیک محسوب می‌شود، سرای نوآوری توسعه رباتیک و هوشمندسازی صنعتی سال ۱۴۰۰ به درخواست این دانشگاه مجوز گرفت و راه‌اندازی شد.

سرای نوآوری توسعه رباتیک و هوشمندسازی صنعتی که تاکنون دستاورد‌ها و فعالیت‌های مختلفی را در کارنامه خود ثبت کرده است، حالا میزبان چهار هسته فناور، ۹ واحد فناور و پنج شرکت دانش‌بنیان است و این رقم با استقبال موجود افزایش خواهد یافت.

فیلم | سرای نوآوری توسعه رباتیک و هوشمندسازی صنعتی در یک نگاه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فیلم | سرای نوآوری توسعه رباتیک و هوشمندسازی صنعتی در یک نگاه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فیلم | سرای نوآوری توسعه رباتیک و هوشمندسازی صنعتی در یک نگاه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه