نقد و بررسی فیلتر لنز یووی کانن مدل Canon UV 77mm

بررسی فیلتر لنز 77 میلی متری کانن UV

استفاده از فیلتر UV اغلب برای دوربین های فیلم قدیمی تر ضروری بود زیرا فیلم بی نهایت به نور حساس بود. با این حال، سنسورهای دیجیتال معمولاً به UV حساس نیستند، اما مشکلات به اندازه دوربین‌های قدیمی‌تر آشکار نیستند. چند مثال مشاهده شده نشان می دهد که برای برخی از لنزها یک فیلتر UV می تواند حاشیه های بنفش ناشی از خطای رنگی طولی را کاهش دهد. این اثرات تقریباً همیشه جزئی هستند و دلیل جدی برای استفاده همیشه از فیلترهای UV در دوربین های دیجیتال نیستند. رگه های بنفش با خطای رنگ طولی فقط در شرایط خاصی ظاهر می شوند. نباید با حاشیه های رنگی ناشی از خطای رنگی عرضی اشتباه شود. فیلتر لنز کانن UV 77 میلی متری کانن برای لنزهای 105-24 میلی متری کانن تولید و به بازار عرضه شده است.

کاربرد فیلتر لنز

فیلترهای لنز در دسته های مختلفی تولید می شوند که هر کدام برای دیافراگم های متفاوتی در دسترس هستند. به عنوان مثال، یک فیلتر UV از ورود اشعه ماوراء بنفش به دوربین و ایجاد سوختن پیکسل در سنسور جلوگیری می کند و هزینه گزافی را برای عکاس ایجاد می کند. این مشکل را می توان به دو نوع محافظت تقسیم کرد: اول، محافظت در برابر آسیب های ناشی از استفاده خشن یا افتادن لنز و دوم، محافظت در برابر گرد و غبار، کثیفی، لک و خراش روی عنصر جلویی لنز.

ساختار فیلتر UV فیلتر 77 میلی متری شیشه ای نازک و لبه آلومینیومی است. مدل فیلتر UV 77mm دارای پوشش چند لایه است. نوع این فیلتر UV می باشد. رینگ این فیلتر از آلومینیوم با روکش مشکی ساخته شده و در برابر حرارت و آب مقاوم است، بنابراین می توان از این فیلتر در هوای مرطوب و یا گرمای کویر استفاده بهینه کرد.

فیلتر لنز به چند دسته شیشه بدون روکش یا معمولی، سه لایه روکش، شش لایه روکش، نه لایه روکش، دوازده لایه روکش و در نهایت بیست و یک لایه پوشش تقسیم می شود که به آن اصلاح محافظ می گویند یا با آن شناخته می شود. نام فیلتر سبز و فیلتر آبی که می توان گفت فیلترهای لنز از 30000 تومان تا 600000 تومان قیمت دارند.

ویژگی های مهم فیلتر لنز 77 میلی متری کانن

  • رزوه ای برای جاگذاری و برداشت آسان فیلتر و نصب سایر فیلترها، درب و سایبان وجود دارد.
  • ساخته شده از شیشه با کیفیت
  • قاب سیاه برای کاهش انعکاس از فیلتر
  • قطر بسیار کم و وزن سبک

قیمت فیلتر لنز کانن UV 77mm

فیلتر لنز UV کانن مدل UV 77mm با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی کانن موجود می باشد و قیمت این محصول و سایر محصولات این فروشگاه مشمول نرخ ارز می باشد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز برای خرید فیلتر لنز یا دریافت قیمت به روز فیلتر 77 میلی متری با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی فیلتر لنز یووی کانن مدل Canon UV 77mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی فیلتر لنز یووی کانن مدل Canon UV 77mm"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه