نقد و بررسی مبدل میکروفون بویا مدل Boya BY-K1

رابط میکروفون بویا مدل BY-K1

رابط میکروفون Boya BY-K1 یک مبدل جک TRRS به کابل لایتنینگ 3.5 میلی متری است که تنها 10 گرم وزن و 20 سانتی متر طول دارد. این سیستم به شما امکان می دهد میکروفون هایی مانند BY-MM1 که با جک 3.5 میلی متری به دوربین ها و تلفن های همراه متصل می شوند را مستقیماً با ورودی لایتنینگ و ضبط به گوشی های اپل متصل کنید. این محصول بدون باتری یا برق کار می کند.

یک سال گارانتی تعویض محصول بویا

فروشگاه اینترنتی فروشگاه های اینترنتی نماینده محصولات بویا می باشد، تمامی محصولات بویا که از این فروشگاه خریداری می کنید دارای برچسب اصالت و هولوگرام بوده و دارای یک سال گارانتی تعویض از تاریخ فاکتور می باشد. لازم به ذکر است که موردی که شامل شرایط گارانتی نمی شود، قطع شدن سیم یا هر گونه آسیبی است که شخص درگیر آن بوده یا دستگاه آسیب دیده یا آسیب دیده است. جدای از این موارد، هر مشکلی که برای کپسول دستگاه یا فرستنده و گیرنده پیش بیاید و قابل رفع نباشد، تا یک سال گارانتی تعویض دارد. مدت زمان بررسی دستگاه توسط تکنسین های شرکت یک هفته می باشد و در صورت رفع نشدن ایراد محصول جدید به مشتری تحویل داده می شود. لطفا فاکتور و کارتن دستگاه های بوجا را حداقل به مدت یک سال نگه دارید.

قیمت مبدل میکروفون BY-K1 خرید

مبدل میکروفون بویا مدل BY-K1 در نمایندگی بویا و همچنین سایر محصولات فروشگاه فروشگاه های اینترنتی به نرخ ارز بستگی دارد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز جهت خرید مبدل میکروفون و یا دریافت قیمت به روز رابط میکروفون BY-K1 با نمایندگی محصولات بویا، فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی مبدل میکروفون بویا مدل Boya BY-K1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی مبدل میکروفون بویا مدل Boya BY-K1"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه