نقد و بررسی میکروفون بی سیم یقه ای رود تک فرستنده Rode Wireless GO II Single Black

بررسی میکروفون بی سیم Rode Wireless Go II

Rode Wireless GO II یک به روز رسانی هیجان انگیز برای میکروفون محبوب Rode Wireless GO است. با قابلیت ضبط مستقل صدای یک نفر، افزایش برد و چندین گزینه خروجی. این سیستم بدون در نظر گرفتن تجربه و سطح مهارت بهترین انتخاب برای فیلمبرداران، وبلاگ نویسان و خبرنگاران است. به لطف سیستم دیجیتال بی سیم امن 2.4 گیگاهرتز، استفاده آسان و میکروفون های داخلی، استفاده از این سیستم ضبط صدا با فشار دادن یک دکمه امکان پذیر است. از این پس تمرکز روی قاب تصویر راحت تر خواهد بود زیرا این میکروفون صدای مورد نظر را حتی تا 200 متر به خوبی منتقل می کند. خوشبختانه هیچ دکمه پیچیده و متعددی در این دستگاه وجود ندارد و تنها با فشار دادن یک دکمه دستگاه آماده استفاده است. صفحه نمایش LCD روشن نیز اطلاعات لازم را نشان می دهد. البته در صورت نیاز به تنظیمات بیشتر می توانید از نرم افزار اختصاصی این میکروفون استفاده کرده و به گزینه های متعدد آن دسترسی داشته باشید.

نکته مهم در مورد Rode Wireless Go II

توجه داشته باشید که Wireless Rode Go II می تواند صدای فشرده نشده را تا حداکثر وضوح 24 بیت/48 کیلوهرتز ضبط کند. با استفاده از نرم افزار ویژه آنها، فایل خروجی را می توان با هر وضوحی ذخیره کرد. حتی رزولوشن 32 بیتی شناور/48 کیلوهرتز که فقط با دستگاه ها و نرم افزارهای خاصی سازگار است. اما این میکروفون ها نمی توانند با وضوح شناور 32 بیتی ضبط کنند.

تفاوت Rode Wireless Go 2 و Wireless GO

  • میکروفون بی سیم Rod Wireless Go تک کاناله بود. در حالی که Rode Wireless GO II دو کاناله است و امکان استفاده از یک فرستنده را در یک زمان با تاخیر بسیار کم (3.5 تا 4 میلی ثانیه) فراهم می کند.
  • هر فرستنده به کمک یک اپلیکیشن مخصوص، توانایی ضبط صدای فشرده نشده (WAV 24 بیتی/48 کیلوهرتز) را تا 7 ساعت دارد. اگر فرمت فشرده ای را انتخاب کنید، زمان ضبط صدا به 24 ساعت افزایش می یابد و نگرانی در مورد زمان ضبط از بین می رود. امکان ضبط فایل ها در فرمت های مختلف مانند MP3 یا WAV (16، 24، 32 بیتی شناور) با ضبط تاریخ و زمان وجود دارد. هر زمان که فرستنده ها خاموش باشند، نشانگرهای خودکار نیز این مشکل را نشان خواهند داد.
  • رویدادهای مختلف مانند باد، حرکت دادن میکروفون و مسدود کردن مسیر صدا توسط دست یا لباس یا حتی باتری فرستنده خاموش می‌تواند فرآیند ضبط صدا و فایل نهایی را خراب کند. در این حالت اگر صدای دریافتی از یک کانال میکروفون در حین ضبط مونو 20 دسی بل کاهش پیدا کند، میکروفون دوم به طور خودکار شروع به ضبط می کند تا حتی یک لحظه از دست نرود.

روش‌های اتصال میکروفون بی‌سیم Rode Wireless Go II

میکروفون Rode Wireless Go II علاوه بر خروجی آنالوگ 3.5 میلی متری دارای خروجی دیجیتال از طریق درگاه USB Type-C است. برای اتصال میکروفون به لپ تاپ و کامپیوتر می توان از کابل Type-C به Type-A استفاده کرد. برای اتصال این دستگاه به دستگاه های مجهز به پورت لایتنینگ (محصولات اپل) باید از کابل Rode SC15 و برای اتصال آن به دستگاه های مجهز به پورت Type-C مانند موبایل، تبلت و برخی لپ تاپ ها باید استفاده کنید. برای استفاده از کابل Rode SC16. این کابل ها را می توان به صورت جداگانه خریداری کرد.

محدوده عملکرد میکروفون Rode Wireless Go 2

برد بی سیم میکروفون Rode Wireless GO II به لطف استفاده از فناوری بی سیم سری IV به 200 متر رسید که در مقایسه با نسل قبلی که تنها 70 متر بود، پیشرفت چشمگیری داشته است. این سیستم برای کار در فضاهای شلوغ از نظر سیگنال بهبود یافته و فرستنده را می توان بدون مشکل در حداکثر فاصله با کیفیت عالی استفاده کرد.

سایر ویژگی های میکروفون Rode Wireless Go II

  • وزن فقط 32 گرم
  • قابل اتصال به لباس و کمربند با گیره.
  • میکروفون های بوم همه جهته پیش قطبی و با کالیبر بالا
  • سه کابل USB Type-C برای شارژ همزمان فرستنده و گیرنده
  • سه بادگیر پشمی برای کاهش صدای باد و صدای خش خش لباس ها با طراحی خاص قفل و ضد لغزش.
  • امکان استفاده همزمان از 4 میکروفون بی سیم Rode Wireless GO II برای ضبط همزمان 8 کانال صوتی.
  • زمان شارژ کامل فقط 2 ساعت

قیمت تک میکروفون Rode Wireless Go II

میکروفون بیسیم رود مدل Wireless Go 2 تکی با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات رود موجود می باشد، قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز جهت خرید میکروفن یقه ای و یا دریافت قیمت به روز میکروفون یقه ای Wireless Go با نمایندگی محصولات رود خود، فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون بی سیم یقه ای رود تک فرستنده Rode Wireless GO II Single Black" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون بی سیم یقه ای رود تک فرستنده Rode Wireless GO II Single Black"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه