نقد و بررسی میکروفون رود ویدئو میکرو Rode Video Micro

بررسی میکروفون ویدئویی Rode

میکروفون دوربین رود مدل Video Micro محصولی از شرکت رود استرالیا می باشد که فروشگاه فروشگاه های اینترنتی آن به عنوان نمایندگی محصولات رود در ایران این محصول را برای مشتریان خود تهیه و عرضه کرده است. شرکت Rode یکی از تولیدکنندگان معروف میکروفون های معمولی و حرفه ای در انواع مختلف و قابل اتصال به دوربین DSLR می باشد. وزن این میکروفون 42 گرم و ابعاد آن 2.6 x 5.0 x 7.1 اینچ است. فرکانس پاسخگویی آن 100Hz~20kHz، حساسیت آن 23dB و محدوده دینامیکی آن 140dB است. پورت ارتباطی این میکروفون جک 3.5 میلی متری است.

سایر ویژگی های میکروفون دوربین فیلمبرداری میکروفون

میکروفون دوربین میکروفون می تواند صدایی با کیفیت بالا ضبط کند و نیازی به باتری ندارد. در واقع منبع تغذیه آن از همان سیم اتصال دوربین تغذیه می شود. برای جلوگیری از صدای ناشی از باد، این میکروفون مجهز به محافظ است. درگاه خروجی Mini-Jack 3.5 میلی متری با کابل 20 سانتی متری (مونو)، پایه کفش سرد 3.8 اینچی و پایه Rycote Lyre Shock از دیگر ویژگی های این میکروفون است.

نقاط قوت میکروفون دوربین میکروفون ویدئویی

  • وزن بسیار سبک
  • دارای سیستم تاخیر Rycote Lyre
  • شما به دوشاخه برق دوربین 2.5 ولتی نیاز دارید
  • ورودی صدا از طریق جک 3.5 میلی متری
  • شامل جلوپنجره چرمی
  • دارای کابل خروجی 3.5 میلی متری

قیمت میکروفون Rode Video Micro

میکروفون تصویری روده با گارانتی سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات راد موجود می باشد و قیمت این محصول و سایر محصولات این فروشگاه بستگی به نرخ ارز دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز جهت خرید میکروفون تصویری و یا دریافت قیمت به روز پایه میکروفون با نمایندگی محصولات رود خود، فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی میکروفون رود ویدئو میکرو Rode Video Micro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی میکروفون رود ویدئو میکرو Rode Video Micro"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه