نقد و بررسی شارژر دوربین سونی Sony AC-L200

بررسی شارژر دوربین سونی مدل AC-L200

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که از هندی کم سونی استفاده می کنید، عرضه شارژر مستقیم سونی از این شرکت بزرگ باید خبر خوبی برای شما باشد. این محصول دارای قابلیت های فنی خاصی است که آن را از سایر شارژرها متمایز می کند. شارژر دوربین سونی AC-L200 قابل حمل، کوچک و جمع و جور است و برای شارژ دوربین های فیلمبرداری که از باتری های لیتیومی سری A/P/F استفاده می کنند، مناسب است. Sony AC-L200C را می توان برای تمام دستگاه های هندی Sony Cam استفاده کرد. برق ورودی این شارژر AC است; 100-240 ولت، 50-60 هرتز.
.

سازگار با انواع باتری های سونی

شارژر سونی AC-L200 نیز برای باتری های سری A، F و P طراحی شده است که می تواند برق لازم را در اختیار این دستگاه ها قرار دهد. این شارژر دارای ابعاد بسیار کوچک و وزن بسیار سبکی است که به کاربران امکان حمل آسان آن را می دهد. وزن این شارژر 130 گرم و ابعاد آن 45 × 25 × 75 میلی متر است. این محصول می تواند باتری لازم را در اختیار دوربین فیلمبرداری و خانگی شما قرار دهد. برای تایید شارژ باتری دوربین معمولا از یک LED در پشت دوربین های هندی کم استفاده می شود که با چشمک زدن به شما اطلاع می دهد که دستگاه به درستی شارژ شده است.

قیمت شارژر سونی AC-L200 اصل نمی باشد

شارژر سونی مدل AC-L200 با گارانتی سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی سونی موجود می باشد، قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز برای خرید شارژر دوربین و یا دریافت قیمت شارژر دوربین سونی AC-L200 با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی شارژر دوربین سونی Sony AC-L200" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی شارژر دوربین سونی Sony AC-L200"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه