نقد و بررسی سه پایه ویفنگ مدل Weifeng WT-3540

بررسی سه پایه Weifeng WT-3540

سه پایه Weifeng WT-3540 یکی از معروف ترین و پرفروش ترین سه پایه های موجود در بازار است. یکی از محصولات و لوازم جانبی دوربین عکاسی و فیلمبرداری انواع سه پایه های حرفه ای، نیمه حرفه ای و مبتدی می باشد. این دستگاه در پایدار نگه داشتن دوربین ها بسیار مهم است زیرا زمانی که این دستگاه چشمگیر اختراع شد، دوربین های قدیمی برای نوردهی بهتر باید روی سه پایه قرار می گرفتند، اما دوربین های جدید را می توان با دوربین های دوچشمی قدیمی استفاده کرد. قابل مقایسه نیستند و بسیار پیشرفته شده اند، در این قسمت به بررسی سه پایه Weifeng WT-3540 پرداخته ایم.

معمولا در تهیه سه پایه باید به چند نکته توجه کرد، اول وزن خود سه پایه تا در هنگام حمل با مشکل مواجه نشوید، دوم وزن مناسب برای قرار دادن آن روی زمین که حتما باید با آن مقایسه کرد. وزن دوربین و لنز اگر دوربین حرفه ای با لنز معمولی دارید، نیازی به استفاده از سه پایه سنگین ندارید، اما اگر لنز و دوربین شما سنگین است، حتما باید از سه پایه استفاده کنید. مناسب برای دوربین شما

مشخصات سه پایه Weifeng WT-3540

مدل «WT-3540» یکی از سه پایه های برند «ویفنگ» است که از قابلیت قابل قبولی برخوردار است. ارتفاع این مدل در حالت بسته 610 میلی متر و وزن خالص محصول 1235 گرم می باشد. WT-3540 از آلومینیوم ساخته شده و وزن نسبتاً سبکی دارد. حداکثر ارتفاع این مدل 1575 میلی متر است که یک ارتفاع بلند محسوب می شود. کوچکترین ارتفاع این سه پایه 600 میلی متر است که برای عکاسی از سوژه های نزدیک بسیار مفید است. پایه از سه قسمت تشکیل شده که با گیره باز و بسته می شود. یک تکه لاستیک در زیر پاها تعبیه شده است تا ثابت بماند و از سر خوردن آن جلوگیری کند.

سر سه پایه

سه پایه از نوع پین است و دوربین به راحتی روی آن نصب می شود. استفاده از این محصول برای دوربین های تا وزن 3 کیلوگرم مناسب است. هنگامی که دوربین را روی آن قرار می دهید، به راحتی می توانید آن را کنترل کنید. جالب اینجاست که یک عدد تراز در پایه تعبیه شده است که عکاس به راحتی می تواند دوربین خود را تنظیم کرده و آن را تراز کند. تهیه سه پایه مناسب برای همه عکاسان ضروری است. البته انتخاب مدل مورد نیاز کاملا به کاربرد آن برای افراد مختلف بستگی دارد. این مدل برای عکاسان مبتدی بسیار مناسب و پرکاربرد است و می تواند همیشه همراه آنها باشد. این سه پایه در سفر بسیار کاربردی است.

قیمت سه پایه Weifeng WT-3540

سه پایه وایفنگ مدل WT-3540 با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات وایفنگ موجود می باشد و قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز جهت خرید سه پایه دوربین و یا دریافت قیمت روز سه پایه ویفنگ مدل WT-3540 با نمایندگی محصولات ویفنگ فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی سه پایه ویفنگ مدل Weifeng WT-3540" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی سه پایه ویفنگ مدل Weifeng WT-3540"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه