نقد و بررسی سه پایه موبایل مدل Weifeng WT-3110A Camera Tripod+head

بررسی سه پایه موبایل Weifeng WT-3110

سه پایه Weifeng WT-3110 یکی از معروف ترین و پرفروش ترین سه پایه های موجود در بازار است. هنگام تهیه سه پایه Weifeng WT-3110 معمولاً باید چندین نکته را در نظر گرفت.

مشخصات سه پایه WT-3110

کوچکترین ارتفاع آن 340 میلی متر است که برای عکاسی از سوژه های نزدیک بسیار مفید است. ارتفاع WT-3110 در حالت بسته 340 میلی متر و وزن خالص محصول 350 گرم است. استفاده از این محصول برای دوربین های تا وزن 500 گرم مناسب است. هنگامی که دوربین را روی آن قرار می دهید، به راحتی می توانید آن را کنترل کنید. جالب است بدانید روی این سه پایه یک عدد تراز نصب شده تا عکاس بتواند به راحتی دوربین خود را تنظیم کرده و آن را به صورت عمودی قرار دهد. تهیه سه پایه مناسب برای همه عکاسان ضروری است. البته انتخاب مدل مورد نیاز کاملا به کاربرد آن برای افراد مختلف بستگی دارد. این مدل برای عکاسی و فیلمبرداری با موبایل بسیار مناسب و پرکاربرد است.

سر سه پایه

سر این پایه به پایه متصل می شود. پایه از نوع پین است و پایه تلفن همراه به راحتی روی آن نصب می شود.

قیمت سه پایه Weifeng WT-3110

سه پایه وایفنگ مدل WT-3110 با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات وایفنگ موجود می باشد و قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز جهت خرید سه پایه دوربین و یا دریافت قیمت روز سه پایه ویفنگ مدل WT-3110 با نمایندگی محصولات ویفنگ فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی سه پایه موبایل مدل Weifeng WT-3110A Camera Tripod+head" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی سه پایه موبایل مدل Weifeng WT-3110A Camera Tripod+head"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه