نقد و بررسی کاغذ عکس گلاسه مگا سایز A4 وزن 200 گرم 100 برگ

بررسی کاغذ شیشه ای عکس با اندازه مگا A4

کاغذ فوتوگلاس مگا براق برای استفاده در چاپگرهای جوهرافشان طراحی شده است، البته در چاپگرهای دیگر نیز قابل استفاده است، اما نتیجه متفاوت خواهد بود. این محصول از بهترین مواد اولیه تولید شده است، این کاغذ در سایز 297*210 میلی متر و 100 عدد در هر بسته به وزن 200 گرم موجود است که می توانید تصاویر و عکس های خود را با کیفیت 4880 dpi چاپ کنید. پس از باز کردن درب بسته، آن را در مکانی خشک و محافظت شده از رطوبت نگهداری کنید. اگر به کیفیت عکس های خود دقت کنید.

در واقع از این نوع کاغذ روکش شده برای مصارف گوناگونی استفاده می شود، مانند براق نمودن ظاهر کاغذ، این کاغذ با بهترین کیفیت پوشش یکی از بهترین کاغذهای عکس موجود در بازار به شمار می رود. علاوه بر این، این نوع کاغذ دارای یک لایه محافظ است که خاصیت ضد پارگی و ضد آب را به کاغذ اضافه می کند. کاغذ عکس 200 گرمی گلاسه A4 مگا 100 برگ به گونه ای که این نوع کاغذ در برابر رطوبت دست و محیط مقاومت بسیار بالایی دارد. این ویژگی باعث ماندگاری بالا می شود. در نتیجه عمر مفید محصول به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. همچنین وجود لایه محافظ در این نوع کاغذ فتو گلاسه درخشندگی فوق العاده ای می دهد. استفاده از این نوع کاغذ بیشترین کاربرد را در دفاتر فنی و آتلیه های عکاسی دارد.

استفاده از کاغذ مگا فوتو براق

کاغذ مگا برای شیشه عکاسی در آتلیه های عکاسی، چاپ گلاسه، دفاتر فنی و پشتیبانی، صنعت چاپ، کاتالوگ و بروشور، کتاب عکس، بیمارستان ها، مراکز سی تی، ام آر آی، مجلات، روزنامه ها، کارت ویزیت ها و آثار چاپ رنگی استفاده می شود.

200 گرم کاغذ A4 مگا

کاغذ گلاسه بهترین نوع کاغذ است و هر چه وزن آن بیشتر باشد (وزن بیشتر) کیفیت چاپ عکس بهتر است و خرید کاغذ عکس گلاسه 200 گرمی از تک بهترین کاغذ عکس در بین این نوع کاغذها است.

جلد کاغذ مگا

کاغذ پشت و صورت پارچه مانندی دارد. کاغذ گلاسه با مواد خاصی روکش می شود (اصطلاحاً روکش) و پشت آن بدون روکش است، اما کاغذهایی هم هستند که دو طرف آن با روکش مخصوص پوشانده شده و وزن دارند. بیشتر از وزن آنها

مقاومت در برابر آب کاغذ مگا A4

اکثر کاغذهای گلاسه با کیفیت بالا ضد آب هستند، به این معنا که آب بر چاپ عکس روی کاغذ تأثیر نمی گذارد و ترکیب رنگ کاغذ را به هم نمی زند.

قیمت کاغذ مگا عکس 200 گرم 100 برگ

قیمت کاغذ مگا عکس مانند سایر محصولات فروشگاه فروشگاه های اینترنتی بستگی به نرخ ارز دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز اقدام به خرید نمایید کاغذ عکس یا برای دریافت ست کاغذ عکس مگا 200 گرمی با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کاغذ عکس گلاسه مگا سایز A4 وزن 200 گرم 100 برگ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کاغذ عکس گلاسه مگا سایز A4 وزن 200 گرم 100 برگ"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه