نقد و بررسی کارت حافظه سندیسک مدل SanDisk 64GB Ultra SDXC UHS-I 140MB/s

بررسی رم 64 گیگابایتی Ultra SDXC UHS-I SanDisk

کارت حافظه SanDisk 64GB Ultra SDXC UHS-I 64GB Ultra 933 x 140MB (کارت حافظه SanDisk 64GB Ultra SDXC UHS-I) یک انتخاب ایده آل برای استفاده در دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای و انواع گوشی های هوشمند است.

سرعت خواندن و نوشتن رم 64 گیگابایت SanDisk SD

این کارت حافظه با فرمت SDXC با سرعت نوشتن 140 مگابایت بر ثانیه در کلاس سرعت 10 قرار دارد. کارت حافظه SanDisk 64 گیگابایت Ultra SDXC UHS-I به دوربین یا رایانه شما امکان می دهد اطلاعات ذخیره شده در این کارت حافظه را با سرعت حداقل 10 مگابایت بر ثانیه بخواند. کارت حافظه SanDisk SDHC 64 GB Ultra 933 x 140 MB را می توان در دستگاه های الکترونیکی مختلف مانند دوربین، ضبط، پخش کننده MP3 و … استفاده کرد.

قیمت کارت حافظه سندیسک 64 گیگابایت Ultra

کارت حافظه اولترا ساندیس 64 گیگابایت با گارانتی سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات SanDisk موجود می باشد و قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز جهت خرید کارت حافظه و یا دریافت قیمت روز کارت حافظه SanDisk 64GB Ultra SDXC UHS-I با نمایندگی محصولات SanDisk فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کارت حافظه سندیسک مدل SanDisk 64GB Ultra SDXC UHS-I 140MB/s" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کارت حافظه سندیسک مدل SanDisk 64GB Ultra SDXC UHS-I 140MB/s"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه