نقد و بررسی لاستیک ویزور کانن مدل EF


بررسی هود لاستیکی کانن مدل EF

لاستیک منظره یاب Canon EF مخصوص دوربین های سری 3 رقمی کانن و دوربین های Canon EOS 77D ساخته شده است و کیفیت بسیار بالایی دارد. لاستیک منظره یاب ممکن است چشمی، لاستیک چشمی و چشمی نیز نامیده شود. این چشمی از پایه سیلیکونی و پلاستیکی برای اتصال به بدنه دوربین ساخته شده است و هنگام نگاه کردن از منظره یاب به چشمان شما فشار وارد نمی کند. یکی دیگر از کاربردهای اپتیکال دوربین، جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل منظره یاب دوربین است و در صورت ورود گرد و غبار به این قسمت، پاکسازی نیاز به بازکردن دوربین توسط متخصصین و کارشناسان تعمیر دارد.

لاستیک چشم 700D

چشمی Canon EF برای دوربین های Canon EOS 750D و 800D مناسب است. اگر از نسخه‌های قدیمی‌تر دوربین‌های 3 بیتی کانن مانند 550D و 600D استفاده می‌کنید، باید از لاستیک منظره یاب Canon EF برای جایگزینی لاستیک چشم استفاده کنید. دوربین های سازگار با این چشمی را می توانید در توضیحات و مشخصات این محصول مشاهده کنید و توجه داشته باشید که این محصول با دوربین شما سازگار است زیرا منظره یاب دوربین های مختلف متفاوت است و در صورت استفاده ممکن است چشمی منظره یاب شکسته شود. بالا وزن این قطعه کمتر از 5 گرم و ابعاد تقریباً 3×1 سانتی متر است.

قیمت مدل چشمی Canon EF

لاستیک ویزور مدل EF با 7 روز گارانتی تعویض در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات کانن عرضه می شود و قیمت این محصول و سایر محصولات این فروشگاه بستگی به نرخ ارز دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز برای خرید چشمی و منظره یاب و یا دریافت قیمت لاستیک منظره یاب Canon EF با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لاستیک ویزور کانن مدل EF" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لاستیک ویزور کانن مدل EF"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه