نقد و بررسی سه پایه جیماری Jmary KP-2294 Tripod

بررسی سه پایه گیماری KP-2294

سه پایه جمری مدل KP-2294 سه پایه آلومینیومی سبک محبوب شرکت جماری است که استحکام بسیار خوبی در کنار قیمت مناسب و وزن سبک ارائه می دهد. این سه پایه با وزن 3 کیلوگرم برای دوربین های کامپکت، SLR و DSLR و تمامی گوشی های موبایل کاملا مناسب است. جیماری 2294 دارای گیره های قفل کننده با حداکثر ارتفاع 179 سانتی متر و حداقل ارتفاع 60 سانتی متر است.

مشخصات سه پایه موبایل گیماری مدل KP-2294

سه پایه جیماری 2294 با بدنه آلومینیومی سبک و مستحکم به وزن 1.6 کیلوگرم، سه پایه مناسب برای انواع دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای از دیگر ویژگی های منحصر به فرد سه پایه جیماری 2294 می توان به نگهدارنده آن اشاره کرد که از باز شدن ناهموار پاها جلوگیری می کند و کمک زیادی به پاها را صاف کنید این سه پایه مجهز به چند سر است.

قیمت سه پایه گیماری 2294 BGN است

سه پایه گیماری مدل KP-2294 با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی گیماری موجود می باشد، قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز جهت خرید سه پایه دوربین و یا دریافت قیمت روز سه پایه KP-2294 با نمایندگی محصولات جماری فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی سه پایه جیماری Jmary KP-2294 Tripod" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی سه پایه جیماری Jmary KP-2294 Tripod"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه