۵۸ درصد گازمصرفی استان، برای تولید برق اختصاص یافت

۵۸ درصد گازمصرفی استان، برای تولید برق اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری اکسکو  استان سمنان؛ اسماعیل سعیدی مدیر بهره برداری این شرکت با اعلام خبر فوق، گفت: بر اساس داده‌های موجود، ۵۸ درصد گاز مصرفی استان از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان تیرماه به دو نیروگاه سیکل ترکیبی استان و برای تولید برق اختصاص‌داده‌شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، بیش از ۶۳۸ میلیون و ۳۷۵ هزار مترمکعب گاز طبیعی به ۲ نیروگاه سیکل ترکیبی استان تحویل داده شده است.

سعیدی با بیان اینکه گاز تحویلی به ۲ نیروگاه استان در مدت مشابه سال گذشته حدود ۵۳۹ میلیون و ۲۴۸ هزار مترمکعب بوده است، تصریح کرد: این رقم حاکی از افزایش ۱۸ درصدی گازرسانی به ۲ نیروگاه سیکل ترکیبی استان طی بازه زمانی مورد اشاره است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۰ نیروگاه مقیاس کوچک تولید برق CHP در استان سمنان، خاطرنشان کرد: این ۱۰ نیروگاه کوچک، به شبکه برق سراسری متصل هستند.

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان سمنان در پایان از تمامی مشترکین، صرفه جویی در مصرف منابع انرژی را خواستار شد.

46

۵۸ درصد گازمصرفی استان، برای تولید برق اختصاص یافت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۵۸ درصد گازمصرفی استان، برای تولید برق اختصاص یافت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۵۸ درصد گازمصرفی استان، برای تولید برق اختصاص یافت"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه