نقد و بررسی پیشنهاد شگفت‌انگیز بازوی تعلیق فنری میکروفون بویا مدل Boya BY-BA20 3%۲,۰۶۰,۰۰۰ تومان قیمت اصلی ۲,۰۶۰,۰۰۰ تومان بود.۲,۰۰۰,۰۰۰ تومانقیمت فعلی ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

بررسی پایه میکروفون Boya BY-BA20

بازوی میکروفون بویا استودیو مدل BY-BA20 یک محصول تثبیت کننده کاربردی برای تولید محتوای صوتی در محیط های کوچک است. این محصول تماما از فلز ساخته شده و وزن آن 1100 گرم است و می تواند میکروفون تا وزن 2 کیلوگرم را در خود جای دهد. این پایه دارای یک گیره نگهدارنده در انتهای می باشد که برای اتصال به لبه میز استفاده می شود. در طول بدنه این پایه تکیه گاه سه مفصل قفل وجود دارد. یک آداپتور 5.8 اینچی به 3.8 اینچی نیز به همراه این محصول ارائه شده است تا برای نصب میکروفون های حرفه ای روی آن مشکلی نداشته باشید. طول بازوهای BY-BA30 در قسمت افقی 550 میلی متر و در قسمت عمودی 620 میلی متر است.

قیمت پایه میکروفون استودیویی بویا BY-BA20

بوم میکروفون بویا BY-BA20 با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی بویا موجود می باشد، قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز جهت خرید پایه میکروفون و یا دریافت قیمت بازو پایه میکروفون BY-BA20 با نمایندگی محصولات بویا فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی پیشنهاد شگفت‌انگیز بازوی تعلیق فنری میکروفون بویا مدل Boya BY-BA20 3%۲,۰۶۰,۰۰۰ تومان قیمت اصلی ۲,۰۶۰,۰۰۰ تومان بود.۲,۰۰۰,۰۰۰ تومانقیمت فعلی ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان است." هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی پیشنهاد شگفت‌انگیز بازوی تعلیق فنری میکروفون بویا مدل Boya BY-BA20 3%۲,۰۶۰,۰۰۰ تومان قیمت اصلی ۲,۰۶۰,۰۰۰ تومان بود.۲,۰۰۰,۰۰۰ تومانقیمت فعلی ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان است."، کلیک کنید.

نوشته های مشابه