نقد و بررسی رم ریدر ترنسند RDF8 مشکی | Transcend RDF8 USB 3.1 Black

بررسی کارت خوان مشکی RDF8 USB 3.1

در دنیای فناوری و اطلاعات، انتقال داده ها به روش های مختلفی صورت می گیرد. کارت های حافظه مختلف در اندازه ها و ظرفیت های مختلف موجود هستند. برای اینکه بتوانیم آن ها را به کامپیوتر منتقل کنیم، به پورت های خاصی نیاز داریم که بتوان آن ها را روی کامپیوتر یا لپ تاپ طراحی کرد. داشتن کارتخوان چندکاره می تواند در این امر به ما کمک کند. کارت خوان Transcend RDF8 USB 3.1 Gen 1 یک کارت خوان پرسرعت چند منظوره برای بارگیری یا برداشتن کارت های حافظه است. این رم ریدر از انواع کارت های microSD، SD و CF پشتیبانی می کند.

ویژگی های Transcend RDF8 Black RAM Reader

این کارت خوان دارای ظاهری مدرن و جمع و جور با ابعاد مستطیلی است. موجود در دو رنگ سفید و مشکی. از نظر اندازه، 67.6 L x 45 W x 15.2 H در میلی متر است. وزن این کارت خوان 32 گرم است. همچنین این کارت خوان دارای نشانگر LED است که ما را از فعالیت انتقال بین کارت های حافظه و سیستم مطلع می کند. دمای کارکرد این کارت خوان بین 0 تا 70 درجه سانتی گراد می باشد. ولتاژ کاری آن 5 ولت است. شرکت تایوانی Transcend نرم افزار بازیابی اطلاعات RecoverRx را ارائه می دهد. این نرم افزار به کاربر اجازه می دهد تا به عمق دستگاه ذخیره سازی رفته و آثاری از فایل های حذف شده مانند تصاویر دیجیتال، اسناد، موسیقی و فایل های ویدئویی را جستجو کند.

کیس برای حافظه خوان Transcend RDF8 Black

برای انتقال اطلاعات از حافظه و کارت های حافظه به دوربین ها یا دستگاه های دیگر مانند تلفن همراه و غیره، قطعا به یک رم ریدر نیاز دارید. ترنسند یکی از بهترین و با کیفیت ترین مدل های موجود در بازار است. این محصول از اکثر مدل های کارت حافظه موجود در بازار پشتیبانی می کند. این همراه کوچک و همه کاره کیفیت فوق العاده ای دارد و با آن می توانید به راحتی اطلاعات خود را از داخل کارت حافظه خالی بارگذاری کنید یا داده ها را در آن بارگذاری کنید. این محصول به سادگی به کامپیوتر، لپ تاپ و … متصل می شود. با استفاده از کابل USB و به راحتی می توانید به اطلاعات موجود در رم های مختلف خود دسترسی داشته باشید. جنس بدنه این محصول بسیار مقاوم بوده و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی رم ریدر ترنسند RDF8 مشکی | Transcend RDF8 USB 3.1 Black" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی رم ریدر ترنسند RDF8 مشکی | Transcend RDF8 USB 3.1 Black"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه