نقد و بررسی کابل میکروفون بویا مدل Boya BY-CIP2

نمای کلی کابل تبدیل شناور BY-CIP2

کابل میکروفون بویا BY-CIP2 مبدل بسیار موثر با قیمت مناسب ساخت شرکت چینی بویا می باشد. این شرکت سال هاست که در زمینه میکروفون و تجهیزات ضبط صدا فعالیت می کند و در سال های اخیر توانسته جایگاه ویژه ای را در بین مصرف کنندگان در این زمینه کسب کند.

این شرکت که محصولات خود را بر اساس استانداردهای روز اروپا طراحی و تولید می کند، همواره سعی کرده است تجهیزات با کیفیت و با قیمت کمتری نسبت به سایر برندها در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد تا از نظر کیفیت با برندهای مطرح صدا قابل مقایسه باشد. از محصولات این شرکت می توان انواع میکروفن های بی سیم و سیمی و همچنین میکروفن های ساچمه ای یا یقه دار را نام برد که برای دستگاه های مختلف طراحی و ساخته شده اند.

انواع میکروفون و کابل

کاربران برای اتصال میکروفون و لوازم جانبی از کابل استفاده می کنند. در واقع این کابل ها نقش کانال ارتباطی بین این لوازم و تجهیزات هستند. سیگنال صوتی از طریق این کابل ها از دستگاهی به دستگاه دیگر منتقل می شود و در هر دستگاه بر حسب نیاز به روش خاصی پردازش می شود. اما موضوع مهم برای ارسال این سیگنال کیفیت آن است. سیگنال صوتی در طول مسیر انتقال مستعد تغییرات زیادی است که بر کیفیت آن تأثیر می گذارد. برای جلوگیری از این اتفاق، کابل مورد استفاده باید از دقت ساخت بالایی برخوردار باشد و همچنین باید بدانیم که هدف هر کابل چیست و از چه دستگاه هایی برای اتصال به یکدیگر استفاده می شود.

از کابل های مورد استفاده برای انتقال صدا می توان به کابل های XLR یا Canon، کابل های TRS، TS یا Bannon، RCA، اپتیکال و … اشاره کرد. کابل های TRS یا bi-line یا 3.5 میلی متری برای انتقال صدا به دوربین های عکاسی و فیلمبرداری استفاده می شود. اما امروزه نیاز به اتصال میکروفون به گوشی های هوشمند یکی از مهم ترین نیازهای کاربران است. شرکت بویا با ایجاد کابل مخصوص به این نیاز کاربران پاسخ داد که یک سر آن با جک TRS به گوشی و سر دیگر آن به میکروفون متصل می شود.

کابل مبدل جک 3.5 میلی متری به ورودی موبایل BY-CIP2

BOYA BY-CIP2 مبدل کابل میکروفون برای انواع گوشی های هوشمند است، این کابل که یک سر آن از نوع TRS است برای اتصال میکروفون های داینامیک، ROAD، Sennheiser، Saramonic و سایر میکروفون های دوربین عکاسی و فیلمبرداری به گوشی های هوشمند استفاده می شود و نمی باشد. نیاز به باتری دارد و حدود 13 سانتی متر طول دارد.

این کابل با دستگاه‌های آی‌پاد، آیفون و آی‌پد و همچنین گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی و سایر دستگاه‌هایی که دارای جک کانکتور مشابه هستند، سازگار است.

منبع برق

مبدل میکروفون مدل بویا BY-CIP2 نیازی به باتری ندارد و با تمامی گوشی های اندروید و iOS که از جک TRRS پشتیبانی می کنند سازگار است و با انواع تبلت ها سازگار است و می توانید از این کابل 13 سانتی متری برای اتصال میکروفون ها از رابط استفاده کنید. TRS یا به اصطلاح 2 خط را به دستگاه های هوشمند خود وصل کنید.

یک سال گارانتی تعویض محصول بویا

فروشگاه اینترنتی فروشگاه های اینترنتی نمایندگی فروش محصولات بویا می باشد و تمامی محصولات بویا که از این فروشگاه خریداری می کنید دارای برچسب اصالت و هولوگرام بوده و دارای یک سال گارانتی تعویض از تاریخ فاکتور می باشد. لازم به ذکر است که موردی که شامل شرایط گارانتی نمی شود، پاره شدن کابل یا هر گونه آسیبی است که شخصی در آن دخیل بوده و یا دستگاه آسیب دیده یا آسیب دیده است. جدای از این موارد، هر گونه مشکلی که برای کپسول دستگاه یا فرستنده و گیرنده پیش بیاید و قابل رفع نباشد، تا یک سال ضمانت تعویض دارد. مدت زمان بررسی دستگاه توسط تکنسین های شرکت یک هفته می باشد و در صورت رفع نشدن ایراد محصول جدید به مشتری تحویل داده می شود. لطفا فاکتور و کارتن دستگاه های بوجا را حداقل به مدت یک سال نگه دارید.

قیمت مبدل میکروفون بویا مدل BY-CIP2

کابل میکروفون بویا مدل BY-CIP2 در نمایندگی بویا و همچنین سایر محصولات فروشگاه فروشگاه های اینترنتی بستگی به دوره دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز جهت خرید مبدل میکروفون و یا دریافت قیمت به روز مبدل میکروفون بویا مدل BY-CIP2 با نمایندگی محصولات بویا، فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کابل میکروفون بویا مدل Boya BY-CIP2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کابل میکروفون بویا مدل Boya BY-CIP2"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه