نقد و بررسی باتری لیتیومی دوربین سونی Sony NP-BG1

بررسی باتری لیتیومی دوربین سونی NP-BG1

باتری لیتیومی دوربین سونی NP-BG1 با ظرفیت 960 میلی آمپر ساعت و ولتاژ خروجی 3.6 ولت برای دوربین های کامپکت سونی از جمله دوربین DSC-W210 انجام شده. دوربین های سری Cyber-shot سونی از این مدل باتری استفاده می کنند. انواع باتری لیتیومی قابل شارژ امروزه به عنوان بهترین نوع باتری در دوربین های دیجیتال شناخته می شوند. ضریب خود تخلیه کم به همراه قیمت و ظرفیت مناسب این باتری ها از عوامل موثر در انتخاب آنها می باشد. با هر بار شارژ کامل می توانید از باتری سونی NP-BG1 برای 85 دقیقه فیلمبرداری معمولی و 340 عکس گرفته شده استفاده کنید.

همچنین این محصول از سری باتری های لیتیوم یونی است که زمان شارژ کوتاه و کارایی بالا از ویژگی های آن می باشد. جنس بدنه این باتری نوعی پلاستیک فشرده است که در برابر رطوبت و دما بسیار مقاوم است.

استفاده از باتری های لیتیومی هزینه های ثانویه استفاده از دوربین دیجیتال را کاهش داده است، به طوری که یک باتری لیتیومی قابل شارژ به طور متوسط ​​بین 400 تا 1200 بار قابل استفاده است. در حالی که انواع باتری های روی کربن و قلیایی فقط یک بار قابل استفاده هستند. همچنین لازم به ذکر است که برای انواع دوربین ها و دستگاه هایی که از باتری لیتیومی استفاده نمی کنند، حتی در صورت خرید باتری های قابل شارژ، هزینه خرید باتری و شارژر مبلغ قابل توجهی خواهد بود. این محصول پرکاربرد را می توان در اکثر دوربین های فیلمبرداری سونی (دوربین های فیلمبرداری سونی، دوربین های سری MC)، پلتفرم های نورپردازی قابل حمل، پروژکتورهای نورپردازی، چراغ های LED، حلقه ها، مانیتورهای قابل حمل و … استفاده کرد.

انواع باتری دوربین های سونی

باتری های لیتیوم یونی مانند سایر باتری های الکتروشیمیایی از دو الکترود و یک ماده الکترولیت تشکیل شده اند که معمولاً از نمک لیتیوم در یک حلال آلی ساخته می شود. در طول شارژ باتری، فلز لیتیوم در الکترود مثبت به یون لیتیوم تبدیل می‌شود و یون‌های لیتیوم در الکترولیت بین لایه‌های کربن یا گرافیت ذخیره می‌شوند. همان انرژی الکتریکی در هنگام تخلیه آزاد می شود. این واکنش الکتروشیمیایی ولتاژ تقریباً 3.8 ولت تولید می کند. این مدل باتری دیگر برای تکمیل ظرفیت باتری به 12 ساعت زمان شارژ نیاز ندارد و بسته به سلول های ذخیره انرژی در باتری، معمولا در کمتر از 2 یا به طور کامل شارژ می شوند. 3 ساعت. . باتری سونی NPBG1 با شارژر باتری لیتیومی سونی BC-TRX شارژ می شود.

قیمت باتری سونی NP-BG1

باتری NP-BG1 با گارانتی فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات سونی موجود می باشد و قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز برای خرید باتری دوربین لیتیومی و یا دریافت قیمت باتری دوربین لیتیومی سونی NP-BG1 با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی باتری لیتیومی دوربین سونی Sony NP-BG1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی باتری لیتیومی دوربین سونی Sony NP-BG1"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه