نقد و بررسی باتری قلمی قابل شارژ سونی Sony Ni-MH AA 2500mah Battery

بررسی باتری قابل شارژ سونی قلم

باتری AA Ni-MH سونی از هیدرید نیکل-فلز ساخته شده است و برای تمامی کنترل ها، ترازوها، اسباب بازی ها و سایر دستگاه های دیجیتالی که با باتری های قلمی تغذیه می شوند، مناسب است. این باتری تا 500 بار شارژ می شود و 2500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

قیمت باتری قلمی سونی Ni-MH AA بسته 2 عددی

باتری شارژی قلمی سونی 2 عددی با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات سونی موجود می باشد، قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و همچنین سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز برای خرید باتری استاندارد و یا دریافت قیمت به روز باتری قلمی Ni-MH AA با نمایندگی محصولات SONY، فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی باتری قلمی قابل شارژ سونی Sony Ni-MH AA 2500mah Battery" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی باتری قلمی قابل شارژ سونی Sony Ni-MH AA 2500mah Battery"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه