نقد و بررسی باتری لیتیومی دوربین نیکون Nikon EN-EL5

بررسی باتری لیتیوم دوربین نیکون EN-EL5

باتری لیتیومی دوربین نیکون EN-EL5 با ظرفیت 1100 میلی آمپر ساعت و ولتاژ خروجی 3.7 ولت برای دوربین های بدون آینه از جمله نیکون از جمله نیکون P500 و با نیکون P510، نیکون Colpix P520 و غیره توسط EN ساخته شده است – از نیکون استفاده کنید. EL5. انواع باتری لیتیومی قابل شارژ امروزه به عنوان بهترین نوع باتری در دوربین های دیجیتال شناخته می شوند. میزان کم خود تخلیه به همراه قیمت و ظرفیت مناسب این باتری ها از جمله عواملی است که در انتخاب آن ها تاثیرگذار بوده است.

استفاده از باتری های لیتیومی هزینه های ثانویه استفاده از دوربین دیجیتال را کاهش داده است، به طوری که یک باتری لیتیومی قابل شارژ به طور متوسط ​​بین 400 تا 1200 بار قابل استفاده است. در حالی که انواع باتری های کربن روی و قلیایی فقط یک بار قابل استفاده هستند. همچنین لازم به ذکر است که برای انواع دوربین ها و دستگاه هایی که از باتری لیتیومی استفاده نمی کنند، حتی در صورت خرید باتری های قابل شارژ، هزینه خرید باتری و شارژر مبلغ قابل توجهی خواهد بود.

باتری نیکون EN-EL5

باتری‌های لیتیوم یونی مانند سایر باتری‌های الکتروشیمیایی از دو الکترود و یک ماده الکترولیت تشکیل شده‌اند که معمولاً از یک نمک لیتیوم در یک حلال آلی ساخته می‌شود. در طول شارژ باتری، فلز لیتیوم در الکترود مثبت به یون لیتیوم تبدیل می‌شود و یون‌های لیتیوم در الکترولیت بین لایه‌های کربن یا گرافیت ذخیره می‌شوند. همان انرژی الکتریکی در هنگام تخلیه آزاد می شود. این واکنش الکتروشیمیایی ولتاژ تقریباً 3 ولت تولید می کند. این مدل باتری دیگر برای تکمیل ظرفیت باتری به ۱۲ ساعت زمان شارژ نیاز ندارد و بسته به سلول های ذخیره انرژی در باتری، معمولا در کمتر از ۲ یا به طور کامل شارژ می شوند. 3 ساعت. باتری نیکون ENEL 5 با شارژر MH-61 شارژ می شود.

قیمت باتری نیکون EN-EL5

باتری نیکون EN-EL5 با گارانتی سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی نیکون موجود می باشد و قیمت این محصول و سایر محصولات این فروشگاه بستگی به نرخ ارز دارد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز برای خرید باتری دوربین لیتیومی و یا دریافت قیمت به روز باتری لیتیومی نیکون مدل EN-EL5 با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی باتری لیتیومی دوربین نیکون Nikon EN-EL5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی باتری لیتیومی دوربین نیکون Nikon EN-EL5"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه