نقد و بررسی رینگ لایت مدل Ringlight ZN626 همراه پایه

رینگ لایت بررسی مدل Ringlight ZN626 با پایه M2

بر خلاف سایر نورهای استودیویی و عکاسی، Ring Light نور یکنواخت تولید می کند. Ringlight مدل ZN626 برای مواقعی که نیاز به نور کامل و بدون سایه داریم قابل استفاده است. رینگ لایت نوعی دستگاه نورپردازی دایره ای است که به آرامی و از تمام زوایا سوژه را روشن می کند. رینگ لایت برای عکاسی پرتره، سالن های مو و وبلاگ نویسان بسیار مفید است. شما می توانید این مدل را در محدوده دمایی 3200 تا 5600 کلوین تنظیم کنید. این کیت رینگ لایت پایه دار به شما امکان می دهد عکس ها یا فیلم های با زاویه بالا و دستی (در حالت افقی و عمودی)، آموزش آشپزی از زاویه بالای گاز، نقاشی با آرایش دقیق عروس یا هر چیزی که آموزش نیاز به زاویه بالا دارد، بگیرید. با استفاده از این کیت امکان پذیر است

سایر مشخصات Ringlight ZN626

قطر این رینگ لایت 26 سانتی متر است و دمای رنگ رینگ لایت قابل تنظیم است (مهتابی، نور خورشید، ترکیبی از هر دو رنگ). رینگ لایت ZN626 از یک پورت USB تغذیه می کند و با اتصال به آداپتور شارژ موبایل یا پاوربانک قابل استفاده است، بنابراین می توانید به راحتی آن را در هر مکانی حمل و استفاده کنید. تنظیمات این رین لایت با کنترل کابل USB آن انجام می شود. این کنترلر دارای دکمه روشن/خاموش، دکمه حالت (تنظیم حالت انتخاب رنگ)، دکمه کاهش و افزایش توان خروجی از 10 به 100 درصد می باشد. می توانید ارتفاع سه پایه را تا 130 سانتی متر افزایش دهید و یا در ارتفاع 85 سانتی متری از آن استفاده کنید. طول میله تی در این پایه 42 سانتی متر است با یکی از پاها هماهنگ شود.

قیمت Ringlight ZN626

چراغ حلقه ای ZN626 با ضمانت سلامت فیزیکی در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی موجود می باشد و قیمت این محصول بستگی به نرخ ارز و سایر محصولات این فروشگاه دارد. لطفا در صورت نوسان ناگهانی قیمت ارز جهت خرید رینگ لایت و یا دریافت قیمت رینگ لایت مدل Ringlight ZN626 با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی رینگ لایت مدل Ringlight ZN626 همراه پایه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی رینگ لایت مدل Ringlight ZN626 همراه پایه"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه