نقد و بررسی کارتریج کانن مدل Canon KP-108IN

بررسی کاغذ چاپگر Canon KP-108IN

جوهر و کاغذ Canon KP-108IN در دستگاه های سلفی کانن استفاده می شود. در واقع Canon KP108IN در این دستگاه ها نقش کارتریج را دارد که می تواند عکس های شما را با کیفیت و ماندگاری عالی چاپ کند. این کارتریج ها به اندازه کافی نوار مصرف می کنند که تا 108 چاپ را به کاربر تحویل دهد. بنابراین، هر سه باند می توانند به راحتی تا 108 عکس را در حین استفاده چاپ کنند.

هنگامی که نوارها تمام می شوند، دستگاه هشداری را به کاربر نمایش می دهد و نوار باید در آن نقطه تعویض شود تا دستگاه به کار خود ادامه دهد. روبان ها دارای موادی مانند جوهر چاپ هستند و در حین استفاده تمام می شوند و رول استفاده شده آنها دیگر قابل استفاده نیست. در مجموعه جوهر و کاغذ عکس کانن KP-108IN، اگر 108 چاپ را بر سه کارتریج ریبون تقسیم کنیم، عدد 36 به دست می آید که نشان دهنده میزان چاپ روی هر کارتریج است. بنابراین تعداد 108 کاغذ عکس برای این بسته کافی است.

مشخصات کاغذ KP-108IN

Canon KP-108IN با کاغذهای عکس براق 108 اینچی 4×6 ارائه می شود. براقیت کاغذها نه خیلی کم و نه زیاد است و می تواند عکس های قابل قبولی را چاپ کند.

چاپ بر روی این نوع کاغذ با استفاده از فناوری Dye-Sublimation انجام می شود که به این معنی است که جوهر روی کاغذ پخش نمی شود و به سرعت خشک می شود. در مرحله نهایی چاپ، دستگاه یک لایه بی رنگ و براق را روی کاغذ عکس چاپ می کند که باعث می شود عکس چاپ شده بادوام تر و با کیفیت تر باشد. این لایه براق و همچنین چاپ زیرین آن به دلیل مقاوم بودن در برابر آب، اثر انگشت و اکسیداسیون عمر طولانی خواهند داشت.

مناسب برای چاپگر سلفی

لازم به ذکر است که ظرفیت سینی کاغذ در مدل های مختلف Canon CP متفاوت است و برای تغذیه چاپگر باید مقدار مناسبی کاغذ داخل آن قرار دهید. اگر بیش از ظرفیت چاپگر کاغذ قرار دهید، ممکن است با مشکل گیر کردن کاغذ مواجه شوید. البته نصب نوار و کاغذ Canon KP-108IN روی دستگاه های سازگار بسیار آسان است.

یکی دیگر از مزیت های استفاده از کارتریج ریبون این است که جوهر خشک نمی شود یا تونر جمع نمی شود. دلیل آن این است که در کارتریج ریبون اصلا از جوهر و تونر استفاده نمی شود و مواد چاپ شده روی ریبون داخل آن قرار دارد و به روش حرارتی به کاغذ منتقل می شود. پس نگران عدم استفاده طولانی مدت از دستگاه و کارتریج آن نباشید.

نحوه تغییر و نصب آسان

در تصویر زیر نحوه تعویض نوار را مشاهده می کنید.

پشتیبانی از کاغذ چاپگر Canon KP-108IN

1- اگر نوار دیجیتال مستقیماً به چاپگر سری CP کانن وصل باشد، با هر بار خاموش و روشن شدن دوربین، نوار می چرخد. تکرار این کار بر مصرف پهنای باند تأثیر می گذارد. هر روبان برای چاپ تعداد معینی عکس طراحی شده است و استفاده غیر ضروری از آن منجر به ناکافی بودن نوار برای همه کاغذها می شود. برای رفع این مشکل، می توانید پس از روشن کردن دستگاه، ریبون را نصب کنید و پس از اتمام چاپ، نوار را بردارید. این محلول از چرخش غیر ضروری نوار جلوگیری می کند.

2- کاغذ عکس فقط یک بار قابل استفاده است و قابل استفاده مجدد نیست. این نوع کاغذ یک لایه روی خود دارد که یک بار توسط حرارت دستگاه استفاده می شود. اگر از کاغذ عکس بازیافتی استفاده می کنید، ممکن است به روبان و قسمت های داخلی دستگاه آسیب برساند.

3- سعی کنید قسمت مخصوص چاپ کاغذ عکس را لمس نکنید تا در حین چاپ با ریبون و سر دستگاه تداخل پیدا نکند.

قیمت کارتریج کانن KP-108IN

کارتریج کانن KP-108IN کانن در نمایندگی کانن و همچنین سایر محصولات فروشگاه فروشگاه های اینترنتی بستگی به نرخ ارز دارد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز برای خرید کارتریج و یا دریافت قیمت کارتریج Canon KP-108IN با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی کارتریج کانن مدل Canon KP-108IN" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی کارتریج کانن مدل Canon KP-108IN"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه