افزایش نرخ دلار نتیجه پیش‌بینی‌های غیراقتصادی است و منطق اقتصادی ندارد

افزایش نرخ دلار نتیجه پیش‌بینی‌های غیراقتصادی است و منطق اقتصادی ندارد

یک اقتصاددان گفت: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در ترور هنیه، مجددا ریسک‌های موجود در منطقه و جهان را افزایش می‌دهد اما پایدار نیست.

علی سرزعیم، اقتصاددان در خصوص اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه، ریس دفتر سیاسی حماس به اکسکو گفت: این اقدام اسرائیل، مجددا ریسک‌های موجود در منطقه و جهان را بالا می‌برد اما پایدار نیست.

وی در خصوص تاثیر این اتفاق بر بازار ارز و افزایش اندک نرخ دلار بیان کرد: طبیعتا این افزایش نرخ دلیل اقتصادی ندارد و صرفا ناشی از پیش‌بینی‌های مختلف نسبت به وضعیت آینده منطقه بوده و کوتاه مدت است.

این اقتصاددان در تحلیل روند آینده نرخ ارز گفت: اما آینده نرخ دلار به نحوه مدیریت این تنش و پاسخ ایران به این اقدام بستگی دارد؛ برای مثال در زمان حمله به کنسولگری کشور در سوریه، واکنش ایران طوری بود که هم بازدارندگی ایجاد کرد و هم به جنگ شدیدتر منجر نشد.

پایان خبر اکسکو

افزایش نرخ دلار نتیجه پیش‌بینی‌های غیراقتصادی است و منطق اقتصادی ندارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش نرخ دلار نتیجه پیش‌بینی‌های غیراقتصادی است و منطق اقتصادی ندارد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش نرخ دلار نتیجه پیش‌بینی‌های غیراقتصادی است و منطق اقتصادی ندارد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه