نقد و بررسی لاستیک ویزور دوربین کانن EOS 70D و EOS 80D مدل EB

نمای کلی گیر لاستیکی مدل EB کانن

لاستیک منظره یاب کانن مدل EB مخصوص دوربین های کانن سری EOS 70D ساخته شده است و کیفیت بسیار بالایی دارد. لاستیک منظره یاب ممکن است چشمی، لاستیک چشمی و چشمی نیز نامیده شود. این چشمی از پایه های سیلیکونی و پلاستیکی برای اتصال به بدنه دوربین ساخته شده است و هنگام نگاه کردن از منظره یاب هیچ فشاری به چشمان شما وارد نمی شود. یکی دیگر از کاربردهای اپتیکال دوربین، جلوگیری از ورود گرد و غبار به منظره یاب دوربین است و در هنگام ورود گرد و غبار به این قسمت، تمیزکاری نیازمند بازکردن دوربین توسط متخصصین و کارشناسان تعمیر است.

لاستیک چشم 70D و 80D

چشمی کانن مدل EB برای دوربین های Canon EOS 70D و 80D مناسب است. در توضیحات و مشخصات این محصول می توانید دوربین های سازگار با این چشمی را مشاهده کنید و توجه داشته باشید که این محصول با دوربین شما سازگار است زیرا منظره یاب دوربین های مختلف متفاوت است و ممکن است در صورت استفاده از High چشمی های چشمی بشکند. . وزن این قطعه کمتر از 5 گرم و ابعاد تقریباً 3×1 سانتی متر است.

قیمت مدل های Canon 70D و 80D EB

لاستیک گیره مدل EB با 7 روز گارانتی تعویض در فروشگاه فروشگاه های اینترنتی نمایندگی محصولات کانن عرضه می شود و قیمت این محصول و سایر محصولات این فروشگاه مشمول نرخ ارز می باشد. لطفا در صورت نوسانات ناگهانی قیمت ارز جهت خرید چشمی و منظره یاب و یا دریافت قیمت لاستیک ویزور کانن مدل EB با فروشگاه فروشگاه های اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لاستیک ویزور دوربین کانن EOS 70D و EOS 80D مدل EB" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لاستیک ویزور دوربین کانن EOS 70D و EOS 80D مدل EB"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه